Netgear
Fra : Jan

Dato : 03-08-02 15:33

Hej

Er der nogenn der ved om Netgear er gode produkter.

Jeg tænker bl.a. på MA 314 wireless router

Jan

Fra : Martin Bech

Dato : 03-08-02 18:20

In article <3d4be9a1$0$43738$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Jan" <janpetri@pc.dk> wrote:

> Er der nogenn der ved om Netgear er gode produkter.

Der er et par NetGear-switche der er stået af på det seneste på mit
arbejde (ikke pga. tordenvejr), så det har skuffet mig lidt.

> Jeg tænker bl.a. på MA 314 wireless router

Sådan en har jeg privat. Den kører helt uproblematisk. Rart at den både
har wireless og 4-ports switch. IMO god værdi for pengene.

--
Venlig hilsen

Martin Bech
Home Page: http://bech.i.am email: Remove XYZ from adress.

Fra : Jesper Have

Dato : 03-08-02 19:04

Jeg har fundet noget af det samme som den men den er ca. 400 kr dyre men har
også en del mere funktioner.

Den router jeg har fundet er fra zyxel.dk, itbutikken.dk har dem til 2400kr

Med venlig hilsen
Jesper Have

Skriv evt. en mail hvis du vil ha flere info