Transport af barnevogn
Fra : Bettina Løhmann

Dato : 03-08-02 12:39

Goddag gruppe.

Vi står med et mindre problem - dvs. det er faktisk større, for vores
abrnevogn er liiige en tand for stor i sammenpakket tilstand til vores lille
Mazda. Hvis vi gav os af med at prøve at få hjulene af kunne det måske la'
sig gøre (vi har dog ikke forsøgt endnu), men som det er nu er selve rammen
med hjul ret klodset i det. Ja, vi kunne da ha' bladret et par tusind mere
på bordet og ha' fået en, der ikke var det problem med, men la' lige den
ligge - vi var studerende.
Man kan jo så købe så'n nogen cykelholdere til at sætte ned omkring
anhængertrækket på bilen, som man kan gøre barnevognsrammen fast til med en
"blæksprutte" (det har jeg ihvertfald set nogen gøre, og jeg regner med, det
er sådan, de gør) - men det har vi ikke på bilen (altså anhængertræk)! Er
der nogen af jer, der ved hvad man gør eller kan gøre? Kan man få
barnevognsrammeholdere (22 bogstaver) til bilen? Skal vi ud i at investere i
en tagbagagebærer? Skal vi lade være? Skal vi affinde os med, at vi ikke får
barnevognen med fra denne bette by?

Forslag modtages med tak.

Mvh.
Bettina

Fra : Britta Larsen

Dato : 03-08-02 12:55

"Bettina Løhmann" <bettina@loehmann.dk> skrev

> Hvis vi gav os af med at prøve at få hjulene af kunne det måske la'
> sig gøre

Du kom jo selv med svaret. pil hjulene af, det er ikke så svært. om så
stellet er klosset er da lige meget, den bliver jo ikke mere eller mindre
med eller uden hjul :)

Hilsen

Britta Larsen

Fra : WebWoman

Dato : 04-08-02 12:10

"Bettina Løhmann" <bettina@loehmann.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> med en "blæksprutte" (det har jeg ihvertfald set nogen gøre, og jeg regner
> med, det er sådan, de gør) - men det har vi ikke på bilen (altså

Man kan også købe et stativ, der IKKE kræver anhængertræk.
Jeg har købt et i et byggemarked til 3-400 kr.
Spørg mig ikke om navn på stativet, for jeg ved det ikke.

Bruger det til både klapvogn og cykel. Det kunne såmænd også snuppe en
barnevogn. Med eller uden hjul....

Venlige hilsner
Lisbeth

Fra : MAndersen

Dato : 05-08-02 20:58

Hej - for små 500 kr. kan du også købe tagbøjler !!!

mvh
MAndersen