MS Windows
briani 27239
Kan ikke brænde disc at once med Win XP i ~
Fra : Jesper Sloth

Dato : 03-08-02 12:20

Hej

Jeg kan ikke brænde en audio disc "disc at once" mere efter jeg har
opgraderet til Win XP, jeg får meddelelsen at der er nogle tracks som den
ikke kan pakke hurtigt nok ud "mp3" det har ikke været et problem tidligere.
Hvad kan der være galt? Jeg har tjekket at drevene kører i DMA og jeg har
testet hastigheden på min HD og den er også o.k.

Win Xp pro
Nero ver 5.5.8.2
800Mhz celeron
256Mb ram
Plextor 12.10.32 IDE Brænder
Ibm 30Gb HD GXP75 der lige er kommet tilbage fra IBM på garanti "en
ombytter", jeg kan se at det er en brugt der er blevet standert. Og sendt
fra Malaysia.

Mvh

Jesper

Fra : CRH

Dato : 03-08-02 12:32

Jesper Sloth skrev i en meddelelse
> Hej
>
> Jeg kan ikke brænde en audio disc "disc at once"

hej.
Prøv at afindstaler NERO og indstaler det igen
Hilsen Crh

Fra : Flemming Jacobsen

Dato : 03-08-02 12:36

prøv at opdater til Nero 5590