MS Windows
briani 27239
Kan man ikke i XP?
Fra : \(7000\) Dennis

Dato : 03-08-02 11:41

Kan man ikke under XP indstille maskinen til selv at hoppe over i en konto
ved start? Forstået på den måde at når man starter op så har vi 2
forskellige konto. Det er den første der bruges mest. Så ville jeg gerne
høre om man ikke kunne sige at hvis der ikke var aktiveret en konto indenfor
lad os sige 30 sek. skulle maskinen selv starte den første op?

Jeg bruger xp pro

Dennis

--
Fjern: slet dette ved svar

Fra : Kasper Guldmann \(re~

Dato : 03-08-02 14:14

(7000) Dennis wrote:
> [...]
> gerne høre om man ikke kunne sige at hvis der ikke var aktiveret en
> konto indenfor lad os sige 30 sek. skulle maskinen selv starte den

Du kan bruge TweakUI til automatisk at logge på den konto der bruges
mest, og hvis ikke det er den man skal bruge så kan man logge af.
Ikke den bedste metode, men jeg kan ikke komme på andet.

--
/Kasper Guldmann Kasper@N0SPAMjellingnet.dk
{Hvad hvis man bare tror man er hypokonder?}