MS Windows
briani 27239
Fjerne XP efter opg. ?
Fra : Jespo

Dato : 03-08-02 10:33

Hej...

Jeg har opg. min W2K installation til en XP pro dk
(skulle bare lige prøve - derfor !) men er ikke tilfreds med XP

derfor :

kan man fjerne den og vende tilbage til den
W2K som jeg brugte før uden tab af data osv.
altså uden at indlæse W2K helt forfra ??

--

Jesper

Fjern "FJERN" i mail adr.

Fra : Flemming Jacobsen

Dato : 03-08-02 10:59

Hvis du under installation af xp,
svarede "ja" til at gemme de gamle systemindstillinger
(for at have mulighed for at vende tilbage til tidligere versioner af
windows)
så skulle det ikke være noget problem.
der skal du bare ind i kontrolpanelet og tilføj/fjern program
klik på windows xp, og så skulle den klare det selv.
dette har jeg prøvet mellem xp & 98se samt mellem xp og 98 me
virkede perfekt i begge tilfælde.

Mvh

/Flemming

"Jespo" skrev > Jeg har opg. min W2K installation til en XP pro dk