Trådløst netværk?
Fra : Chris

Dato : 03-08-02 10:07

Hej.

Jeg har lige købt mig en notebook, og vil nu gerne lave et lillebitte
trådløst netværk indenfor hjemmets fire vægge.
Hvad skal jeg bruge, hvor skaffes det (Midt/Østj.) og hvad koster det ca?

Der skal to Win XP PC'ere med på netværket, og det skal bruges til fil-og
printerdeling samt Internet.
Pt. deler disse to PC'ere en 4-ports Hub med uplink.

Chris

Fra : Morten

Dato : 03-08-02 16:07

Prøv at kigge dig lidt om her:
http://www.edbpriser.dk/netvaerk/net-wireless.asp

Mvh
Morten

Fra : Jan

Dato : 03-08-02 16:07

> [...]
> printerdeling samt Internet.
> Pt. deler disse to PC'ere en 4-ports Hub med uplink.

Med mindre du har en MEGET god grund til det, så bliv da på det "kablede"
netværk.
Du ryger op i 2.500-3.000 mindst plus at du skal have en del viden om
sikkerhed.

/Jan

Fra : Stig Meyer Jensen

Dato : 03-08-02 16:15

"Jan" <jan@ingenmail.dk> skrev i en meddelelse news:aigrm3$669$1@sunsite.dk...

> Med mindre du har en MEGET god grund til det, så bliv da på det "kablede"
> netværk.
> Du ryger op i 2.500-3.000 mindst plus at du skal have en del viden om
> sikkerhed.

Rødvin, sommeraften, terasse? Det er for mig nok til at ville køre VPN

--

Stig Meyer Jensen
stig@mine_3_initialer.dk (Ja, erstat selv...du kan godt)

Fra : Jan

Dato : 03-08-02 16:14

> Rødvin, sommeraften, terasse? Det er for mig nok til at ville køre VPN

Tordenvejr, regn og killersnails :)

/Jan