Mozilla væsentlig forbederet i Build ID: 2~
Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-08-02 10:01

Tiderliger kørte jeg med Build'en fra 20/7, og havde problemmer med at
få vist www.opasia.dk korekt, det problem er løst nu. Jeg havde også
problemmer på www.computerworld.dk med at elevatoren til højere ikke
blev vist, og man ikke kunne køre siden op og ned med musehjulet,
elevatoren bliver stadig ikke vist, men musse hjulet virker, så efter
2 minutters test af Build ID fra i går ( i skrivende stund nyeste) kan
jeg varmt anbefale den

--
news.milli.dk fører pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 03-08-02 13:53

Ivar Madsen wrote:

> elevatoren bliver stadig ikke vist, men musse hjulet virker, så efter
> 2 minutters test af Build ID fra i går ( i skrivende stund nyeste) kan
> jeg varmt anbefale den

Du skulle kunne få "Elevatoren" frem ved at ændre størrelsen på skriften
eller på browservinduet.

--
Mvh. Kim Ludvigsen

Fra : Ivar Madsen

Dato : 03-08-02 13:59

On Sat, 03 Aug 2002 13:52:37 +0100, Kim Ludvigsen <ludvig@mail.dk>
wrote:

>Du skulle kunne få "Elevatoren" frem ved at ændre størrelsen på skriften
>eller på browservinduet.

Den med skriftstørelsen kendte jeg ikke, men den med vinduestørelsen
kendte jeg godt.