GTA 3 - observatoriet
Fra : Peter Myrup

Dato : 03-08-02 09:12

hejsa

Nu har jeg efterhånden kørt og kigget på observatoriet oppe på bjerget på ø
3 i lang tid, men jeg kan ikke komme derop. KAN man virkelig ikke komme
derop, eller er det bare mig der ikke kan finde ud af det????

på forhånd tak

Fra : Nano**

Dato : 03-08-02 10:14

"Peter Myrup" <peterm@it.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 3 i lang tid, men jeg kan ikke komme derop. KAN man virkelig ikke komme
> derop, eller er det bare mig der ikke kan finde ud af det????

brug dodo'en

Fra : Peter Myrup

Dato : 04-08-02 17:15

"Nano**" <nano@nospam.dk> wrote in message

> "Peter Myrup" <peterm@it.dk> skrev i en meddelelse

> brug dodo'en

Tak for rådet,

> Det har jeg prøvet , men jeg kan ikke få den i luften i mere end 4
sekunder! Har den en "turbo" knap eller sådan noget, for det er ligesom om
den ikke har nok kræfter?

Fra : Nano**

Dato : 05-08-02 20:27

> sekunder! Har den en "turbo" knap eller sådan noget, for det er ligesom
om
> den ikke har nok kræfter?

søg på nettet efter en guide til at flyve satanen