MS Windows
briani 27239
Ændring af tastatur (win98)
Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 03-08-02 01:30

Er det muligt at flytte rundt på tasterne på sit tastatur, fx at få '@' til
at ligge på '-tasten, eller på en anden tast-kombination?

Mvh.
Lars

Fra : Mogens

Dato : 03-08-02 10:06

On Sat, 3 Aug 2002 02:29:33 +0200, "Lars Rosenmeier"
<fornavn.efternavn@vip.cybercity.dk> wrote:

>Er det muligt at flytte rundt på tasterne på sit tastatur, fx at få '@' til
>at ligge på '-tasten, eller på en anden tast-kombination?

Ja, du skal bare bruge et "keyboard manager" program,
f.eks. dette : http://www.klm.freeservers.com/
Jeg bruger selv Light versionen af dette program til at lave
kommaet i det numeriske tastatur om til et punktum og
det virker fint.

mvh Mogens

Fra : Lars Rosenmeier

Dato : 03-08-02 14:58

"Mogens" <moveng@portalen.no> skrev i en meddelelse
> [...]

> Jeg bruger selv Light versionen af dette program til at lave
> kommaet i det numeriske tastatur om til et punktum og

Tak.

Mvh.
Lars