MS Windows
briani 27239
Lyn-nedslag / win98 ??
Fra : Peter Heide

Dato : 03-08-02 00:48

Havde desværre min PC tændt da et sådan slog ned lige over min
lejlighed på 3' sal.

Alt strøm røg sig en tur og dermed gik min PC også sort.

Jeg er sgu bange for at min skærm er røget sig tur, men jeg er ikke sikker ,da win 98 også
opføre sig mærkeligt:

Når jeg tænder for den starter den ikke op som den plejer med win98 men skal startes
i " 1 normal" tilstand, derefter kommer jeg ind i win98. Når jeg vil ændre på de 16 farver
i "skærmindstilninger" til feks 32 eller mere: går skærmen i sort og der er ikke andet
end at starte op ved at slukke PCen, the hard way, hvad dermed følger. Normalt giver skærmen
et lille "klik" men nu går den bare død.

Kan jeg hjælpes eller skal jeg have fat i mit Forsikringsselskab ?

Fra : Peter Heide

Dato : 03-08-02 00:51

Skal lige huske at skrive : jeg har reinstalleret driver til grafikkort + hele Win98

Jeg har også et problem med mit netværkskort . Det er også kaput.

Dødsygt det hér !!

Fra : Kenneth N. Rasmussen

Dato : 03-08-02 05:15

"Peter Heide" <peter@heide.1a.dk> wrote in message
> [...]
Normalt giver skærmen
> et lille "klik" men nu går den bare død.
>
> Kan jeg hjælpes eller skal jeg have fat i mit Forsikringsselskab ?

Ring du hellere til forsikringen, den lyder død.
Du skal nok, for din egen og teknikkerens skyld, sende både tower og monitor
ind.

Kenneth Rasmussen

Fra : Spacemann

Dato : 03-08-02 09:54

Inden du sender den ind til forsikringen så prøv, hvis du har mulighed for
det, at sætte skærmen på en anden computer, og computeren på en anden skærm
!!

Spacemann