se her
Fra : Ann

Dato : 02-08-02 23:36

Hvis du er lige så træt af alle de Danske datingsites, hvor du mod et X
antal kroner, kan få adgang til et given antal funktioner på siderne,
som jeg , så besøg Sexkontakten,, !

http://nationx.de/members/sexkontakt

Her er alt gratis,,,,for alle,,, ingen plus profiler eller andet gejl,,,

Du kan få billedprofiler, med de billeder du ønsker, uden alle mulige
restriktioner. her er næsten alt tilladt.

Ann

Fra : Ann

Dato : 02-08-02 23:45

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-08-02 00:15

Sat, 03 Aug 2002 00:36:10 +0200, skrev Ann <sl@post5.tele.dk>:

Aha - dit første indlæg (svar) var en test for at se om du kan
sende til gruppen.

Test foregår i news:dk.test.

I debatgrupperne ønskes ikke opslag for div. tjenester.

Læs venligst gruppens fundats på
<http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.snak.seksualitet>, hvoraf det
fremgår, at

»Det understreges, at gruppen er et diskussionsforum og derfor
ikke beregnet til annoncer hverken for private eller virksom-
heder.«

Slet venligst dit indlæg og undlad at poste den slags indlæg i
fremtiden.
I gentagelsestilfælde vil der blive fremsendt klage til din
udbyder og det kan medføre, at der bliver lukket for din
netopkobling.

CC: sl@post5.tele.dk, webmaster@sexkontakten.zzn.com

Finder du anledning til at svare, så svar venligst i
nyhedsgruppen, hvor der på svaret er sat fut til
news:dk.admin.netikette, så svar bringes i denne gruppe.
--
Knud Gert Ellentoft

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 04-08-02 21:44

Knud Gert Ellentoft" <knudgert@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Sat, 03 Aug 2002 00:36:10 +0200, skrev Ann <sl@post5.tele.dk>:
>
> Aha - dit første indlæg (svar) var en test for at se om du kan
> sende til gruppen.

Aha ?! Som i der var den ?! Eller hvad?

Kære Knud.
Sidder du lige frem og leder efter brud på fundats m.m. ? Det indtryk får
man, når man læser den slags.

Thore Jensen

Fra : Clark Kent

Dato : 05-08-02 22:51

"SmaRTrxxv" <thore@snaps.dk> skrev i en meddelelse

> Kære Knud.
> Sidder du lige frem og leder efter brud på fundats m.m. ? Det indtryk får
> man, når man læser den slags.

Noget skal man jo lave..............

Fra : Henning

Dato : 06-08-02 06:50

Henry, SmaR Trxxv,Clark Kent, Peter Juhl!

I er alle off topic i denne tråd, vær venlige
at afholde jer fra at skrive i denne gruppe, hvis
i ikke ønsker at at være on topic i følge fundats
for dk.snak.seksualitet.

MVH
Henning

Fut. news.dk.admin.netikette

Fra : Peter Juhl

Dato : 06-08-02 09:13

"Henning" wrote:

> Henry, SmaR Trxxv,Clark Kent, Peter Juhl!

Jeg synes det ville være lidt synd for SmaRTrxxv at du medtog ham i
dette - han ser ud til at være on-topic debattør fra DSS, så kan du
ikke liige tage 5 minutter (helst nogle år) hvor du slapper allermest
af ?

> I er alle off topic i denne tråd, vær venlige
> at afholde jer fra at skrive i denne gruppe, hvis
> i ikke ønsker at at være on topic i følge fundats
> for dk.snak.seksualitet.

Nu futtede jeg faktisk min tråd ud af DSS fordi den ikke var on-topic,
så hvad er dit problem - skal det bare se ud som om du "arbejder for
pengene" eller hvad ?

Brok dig når der er noget at brokke sig over istedet.

PS: Det ser stadig ikke ud til at du har fået styr på linielængden.

XFUT: dk.snak.seksualitet, dk.admin.netikette
FUT: dk.admin.netikette

/Peter

Fra : Krumme

Dato : 03-08-02 08:20

*PLOINK*

Fra : Henry

Dato : 03-08-02 17:59

Mine kære medrejsende , på dette virtuelle skib.
Jeg følger med stor fornøjelse de herlige diskussioner og indlæg i denne Ng,
og har skam gjort dette i et godt stykke tid.
Desværre må jeg med skam bekende, at jeg aldrig før har bidraget til denne
Ng´s guldkorn,
så man kan vel nok, med rette, kalde mig for en blind passager.

Jeg more mig skam kostelig, og har da også af og til haft lyst til,
at ytre min ydmyg mening i denne gruppe.

Jeg har dog , indtil nu, kunnet dy mig.

Men alting har jo en ende, som man siger, og en gang skal jo være den første.

Jeg kunne ikke undgå at bemærke, at min ærede medrejsende hr. Knud Gert
Ellentof var yderst fortørnet og følte sig stærkt forulempet , og det måske
med rette, af et indlæg i denne Ng.

Dog må jeg lige pointere, at det sjældent er til nytte, at fare sådan frem med
bål og brand.
Ved at kaste sig over denne vildfarende sjæl , og true med alverdens ulykker,
og jeg skal komme efter dig, dette tiltrækker faktisk kun unødig opmærksomhed
til nettop dette indlæg.

Hvilket jeg faktisk er ked af, at jeg i øjeblikket selv bidrager til, ved at
skrive dette indlæg.

Jeg har desværre set alt for mange ligende sager, hvor en posting af samme
slags, tiltrækker alt formegen opmærksomhed .
Det skal her siges, at det ikke var indlægget som sådan , der tiltrak
opmærksomhed, men netop alle de ærede deltager i forumet, der i bedste mening
ytrede deres foragt mod sådan et indlæg.

Men resultatet var desværre, at indlægget fik alt for megen opmærksomhed.
Derved styrker man netop det, som man så desperat forsøger at bekæmpe.

Så ærede hr. Knud Gert Ellentof, hvis du virkelig vil bekæmpe disse
posteringer, så ignorer dem.
Jeg betvivler nemlig alvorlig, at dine verbale trusler, har den ønskede
effekt.

Med venlig hilsen, og fortsat god rejse : Henry von Hasselballe

Fra : Den Gamle Mand

Dato : 04-08-02 21:38

"Henry" <Henry@poetnet.dk> skrev i en meddelelse news:3D4C0BE2.D0B3DDF6@poetnet.dk...

> Med venlig hilsen, og fortsat god rejse : Henry von Hasselballe

Nu er Knud Gert Ellentoft valgt som vejleder i denne
nyhedsgruppe, så som sådan skal du se hans svar.

Kunne du så ikke lige "rejse" forbi:
så du også kunne blive god til catatteknig.

--
Den Gamle Mand

Fra : Henry

Dato : 05-08-02 12:01

Jammen Jammen,,,

Nu er ligger landet således, at jeg i al ydmyghed , tillod mig, at påpege et væsentligt
punkt i indlæget fra det ærede medlem hr.Knud Gert Ellentoft.

Hvorfor min ringe person skulle følge din, sikkert , velmenende henvisning, forbliver mig
dog en gåde.

I øvrigt tillader jeg mig her med, at påpege, at du selv , ved at skrive dette indlæg ,
via et alias, netop har bragt Hr.hr.Knud Gert Ellentoft sind i kog.

I hvertfald genere det den ærede hr.Knud Gert Ellentoft voldsomt , at andre gør
tilsvarende i andre NGér.

Mvh. Henry Von Hasselballe

Fra : Den Gamle Mand

Dato : 05-08-02 12:29

"Henry" <Henry@poetnet.dk> skrev i en meddelelse news:3D4E5AD8.54AA538C@poetnet.dk...

Kunne du så ikke lige tage følgende til efterretning:
så du også kunne blive god til catatteknik, ellers
ryger du lige i killfilteret.

--
Den Gamle Mand

Fra : Peter Juhl

Dato : 05-08-02 12:37

"Den Gamle Mand" wrote...

> Kunne du så ikke lige tage følgende til efterretning:
> http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html
> så du også kunne blive god til catatteknik, ellers
> ryger du lige i killfilteret.

Kunne du ikke lige selv.

Du medtager både navn og email adresse - én af dem er nok.

Du medtager msg'id - det er ikke nødvendigt.

Længden på dine linier er meget kort 65-72 tegn er bedst.

Nu ved du selv hvor siden om citatteknik er så den behøver jeg ikke at
skrive til dig vel ?

Så er der dit FUT til dk.admin.netikette, som du ikke fortæller i dit
indlæg, det er ikke pænt gjort - du kan læse mere hér:

http://www.usenet.dk/ord/lokal.html#fut

Fra : Norman

Dato : 06-08-02 19:03

"Den Gamle Mand" <gamle_mand123@hotmail.com> wrote in message news:<3d4d90f2$0$43698$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> Nu er Knud Gert Ellentoft valgt som vejleder i denne
> nyhedsgruppe, så som sådan skal du se hans svar.

.... igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og
igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen og igen
og igen ...

Så send dog det lort via email! Sådan nogen som poster reklamer læser
jo aligevel aldrig gruppen.