MS Windows
briani 27239
hal.dll
Fra : Cacba

Dato : 02-08-02 23:09

Jeg har win 2k nogle gange gaar den i BLUE SCREEN og fejldialog siger noget
med hal.dll

hvad bruges den til ? og nogle som ved hvordan jeg kan lave den saa den ikke
laver fejl ?

Cacba Out

Fra : Christian Andersen

Dato : 02-08-02 23:21

Cacba wrote:

> Jeg har win 2k nogle gange gaar den i BLUE SCREEN og fejldialog siger noget
> med hal.dll

HAL står for Hardware Abstraction Layer og er, kort fortalt, en
"oversætter" der sidder mellem Windows 2000 og alt dit hardware så de to
kan snakke sammen.

Jeg har søgt lidt på Google og problemet ser ud til at være forbundet med
inkompabilitet mellem motherboardet og harddisken(e).

Dog er jeg sikker på at du vil få mere ud af at søge på Google selv, da
du derved kan give præcise oplysninger om dit hardware (model og
serienumre osv).

http://groups.google.com

--
..signature