MS Windows
briani 27239
Overfør til.... menuen
Fra : Karsten Jensen

Dato : 02-08-02 22:23

Når jeg højreklikker på en fil og vælger "overfør til", så er der nogle
ting der jeg ikke bruger mere. Hvor kan man fjerne dem henne?. Jeg har
fundet det før, men glemt det igen. Jeg kører win98.

Karsten Jensen

Ved svar pr. email, fjern 1.
When replying by email, remove 1.

Fra : Henrik

Dato : 02-08-02 22:26

"Karsten Jensen" <eutykus1paulus@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> ting der jeg ikke bruger mere. Hvor kan man fjerne dem henne?. Jeg har
> fundet det før, men glemt det igen. Jeg kører win98.

På en engelsk WinXP er det i C:\Documents and Settings\"ditnavn"\Send To

Måske er det også der de ligger i Win98.

mvh
henrik

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-08-02 22:29

In news:dk.edb.system.ms-windows Henrik wrote:

>På en engelsk WinXP er det i C:\Documents and Settings\"ditnavn"\Send To
>
>Måske er det også der de ligger i Win98.

Nej, mappen "Documents and Settings" findes ikke i Windows 98.

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-08-02 22:28

In news:dk.edb.system.ms-windows Karsten Jensen wrote:

>Når jeg højreklikker på en fil og vælger "overfør til", så er der nogle
>ting der jeg ikke bruger mere. Hvor kan man fjerne dem henne?. Jeg har
>fundet det før, men glemt det igen. Jeg kører win98.

Jeg er ikke 100% sikker. Det er jo længe siden, men hvad med:
C:\Windows\Sendto

Fra : Karsten Jensen

Dato : 02-08-02 22:31

Lars Stokholm berigede cyberspace med følgende:

> Jeg er ikke 100% sikker. Det er jo længe siden, men hvad med:
> C:\Windows\Sendto

Tak for det lynhurtige og effektive svar . Det var netop ovenstående.

Mvh

Karsten