ericsson mp3 afspiller windowsxp
Fra : Thomas

Dato : 02-08-02 22:09

Jeg har lige erhvervet mig en ericsson mp3 afspiller. Den virker da også
over al forventning. Men jeg har et problem med adapteren.
Jeg kører med Windows XP og der er jo ingen drivere til, så jeg anvender
driveren til Win2K. Jeg kan godt overføre filer til kortet, men jeg kan ikke
se hvor langt den er i processen. Iflg. Explorer er filen der næsten med det
samme, men hvis jeg tager kortet ud brokker den sig over at den ikke var
færdig. Kan man se hvor langt man er nået under f.eks. Win2K, eller er det
bare sådan det er?
Er der ellers nogen der ved om der er nogen der laver en driver til XP?
Ericsson gør ikke, men det kunne jo være en eller anden ing.stud. eller
lignende gjorde.

Mvh
Thomas

Fra : Peter Binderup

Dato : 02-08-02 23:40

Jeg gav selv op og købte en usb læser - med den popper kortet op som et drevbogstav og det er meget nemt at flytte filer (med status
på overførelse).

Faktisk kan læseren bruges som en flytbar HD som jeg kan tage med mig hvis jeg skal flytte flere data end jeg kan have på en
diskette (og hvis jeg ikke kan sende filerne som mail)

/Peter

Fra : Thomas

Dato : 03-08-02 00:20

"Peter Binderup" <binderup@hotmail.com> wrote in message
> [...]
jeg skal flytte flere data end jeg kan have på en
> diskette (og hvis jeg ikke kan sende filerne som mail)

Ok. Det går vel også noget hurtigere med USB.
Hvad koster sådan en fætter?

Mvh
Thomas

Fra : Peter Binderup

Dato : 03-08-02 10:08

du kan finde dem via edbpriser.dk

men så vidt jeg husker var det lidt under 400,- jeg gav. De er efter min mening smartere end de USB nøgleringe man kan købe da man
jo nemt kan skifte "HD'en" ud.

/Peter