Vores profiler - Jette
Fra : Denise

Dato : 02-08-02 18:52

Hej Jette (og I andre)
Øv, jeg synes det er irriterende at der er blevet ændret på sorteringen af
profiler, jeg kunne bedre lide den anden metode, hvor det var alfabetisk
(uanset om der var nye/ændringer eller ej). Jeg synes også defaulten på
antal navne på 15 er for lidt, det ville passe mig bedre hvis den var på 30
måske, Hvad siger I andre.
Hilsen Denise

Fra : Vibeke Jørgensen

Dato : 02-08-02 19:56

> [...]
> (uanset om der var nye/ændringer eller ej). Jeg synes også defaulten på
> antal navne på 15 er for lidt, det ville passe mig bedre hvis den var på

Jeg må sige at jeg er enig - i begge dele :)

Mvh
Vibeke

Fra : Grit Wessel

Dato : 03-08-02 02:31

> 30
>
> Jeg må sige at jeg er enig - i begge dele :)

Jeg er enig i det 30, men jeg er rigtig glad for den nye sortering. Det er
den eneste måde, jeg får set nye profiler og ændringer.

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : Pia J

Dato : 03-08-02 06:48

Jeg vil også gerne se nye og ændringer.

Man kunne have en knap som viste de 20 nyeste istedet, så er alle glade?

:Pia

Fra : Line Wolff

Dato : 03-08-02 07:44

Hej

Du kan stadig se dem i alfabetisk rækkefølge, men det er med
drop-down-menuen foroven.... ved ikke om det kan bruges?
Ellers kan man måske gøre sådan, at folk selv kan vælge hvordan de helst
ville se det og så "husker computeren det" (til Jette: lægger en cookie
eller gemmer det i db under folks profil).

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Denise

Dato : 03-08-02 11:10

Hej Line og Jette
Ok, drop-down er selvfølgelig ok, tænkte jeg ikke lige, for det jeg bruger
mest er at gå ind for at finde et specielt navn. Hvis man skal have alle nye
øverst, kan resten så ikke være sorteret, det ser altså ud som hos mig at
det er en vild forvirring, eller er der system i det.
Hvis I kan lave det sådan at den gemmer vha en cookie, f.eks. antal linier
man sidst har brugt, er det fint.
Mht til sortering, hvad med en lille felt efter "gå direkte til profil" hvor
der står "sorter" som man kan klikke på, og så sorterer den alfabetisk, er
alle så ikke glade, eller er jeg bare for vanskelig.
Hilsen Denise

Fra : Jette

Dato : 03-08-02 11:18

"Denise" skrev:
> [...]
> (uanset om der var nye/ændringer eller ej). Jeg synes også defaulten

> antal navne på 15 er for lidt, det ville passe mig bedre hvis den var

Ja, det er ikke nemt at gøre alle tilfredse *G*, og jeg kan se på det
hele, at vi efterhånden er nød til at have lave en funktion der hedder
"Brugerindstillinger".

Her kan man så selv vælge sortering, antal mv., og med tiden også andre
ting og sager.

Da ønskerne hober sig op, både fra Jeres og min side, har jeg lavet en
"Ønskeliste", hvor man kan se de ting vi planlægger at lave og hvad
status er på udførelsen. I er meget velkommen til at skrive til mig,
hvis der mangler noget på listen, da jeg sandsynligvis ikke har fået det
hele med.

Mvh. Jette

Fra : marianne hellemose

Dato : 03-08-02 11:38

Hej jette
Nu vi er ved ønskelisten er teknikken så fremskreden
at der kan laves en kaffemaskine så man er fri for at rende
hele tiden *GGG*

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Inger Kaya

Dato : 03-08-02 11:45

*skraldgriner* og tillægger mig stært Marianne's forslag

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 03-08-02 12:04

"marianne hellemose" <hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk> wrote in
> Hej jette
> Nu vi er ved ønskelisten er teknikken så fremskreden
> at der kan laves en kaffemaskine så man er fri for at rende
> hele tiden *GGG*

Du skal da bare ha' en af dem her:

http://www.vidbay.com/pics/pcCoffeeMaker.htm :)

Carsten Sørensen

Fra : marianne hellemose

Dato : 03-08-02 12:29

Hej Carsten
Den er fluks skrevet på ønskelisten (min, ikke Jette's)

Fra : Jette

Dato : 03-08-02 19:12

"marianne hellemose" skrev:
> Hej jette
> Nu vi er ved ønskelisten er teknikken så fremskreden
> at der kan laves en kaffemaskine så man er fri for at rende
> hele tiden *GGG*

Hmmmm... ja, det et et problem - det kan jeg godt se. Skal se hvad jeg
kan finde på *LOL*

Mvh. Jette