Århus Stiftstidende
Fra : marianne hellemose

Dato : 02-08-02 17:11

Er der en af jer i den ende af landet, der kan fortælle
mig om Breth-artiklen også er i papir-udgaven af avisen
1000 tak

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Katrine Nederby

Dato : 02-08-02 23:48

"marianne hellemose skrev:

> Er der en af jer i den ende af landet, der kan fortælle
> mig om Breth-artiklen også er i papir-udgaven af avisen
> 1000 tak

Hej Marianne.

Jammen, det er den da -Jeg købte selv avisen idag for lige at tjekke.

Den befinder sig øverst på side 7 af 1. delen og fylder ca. 1/3 af siden.
Artiklen er den samme som i netavisen; Overskriften er dog lidt anderledes:
"Lollik vil stoppe Århus-dyrlæge" (Tænk det vidste jeg ikke, I hed
*S*) -skrevet med fed iøjnefaldende type.

Hvis du gerne vil have et eksemplar af avisen, kan du maile din adresse til
mig, Så sender jeg den fluks

Mange hilsner
Katrine

Fra : Jette

Dato : 03-08-02 11:35

"marianne hellemose" skrev:
> Er der en af jer i den ende af landet, der kan fortælle
> mig om Breth-artiklen også er i papir-udgaven af avisen
> 1000 tak

Når nu du modtager avisen fra Katrine, er der så mulighed for at du kan
scanne den og sende den til mig? Jeg vil enormt gerne vise den (og
fremtidige) artikler på vores hjemmeside.

Hvis du ikke selv har en scanner, kunne jeg så få dig til at sende en
kopi.... eller måske er der andre der har mulighed for det?

Adressen få's ved at skrive til mig privat.

Mvh. Jette
- der er ved at dø efter at få lov at læse den artikel

Fra : marianne hellemose

Dato : 03-08-02 11:47

Hej Jette
Jeg kan da godt få den scannet ind til dig, ikke noget
problem, det skulle være stort set det samme som i net-
udgaven

Fra : Jette

Dato : 03-08-02 19:14

"marianne hellemose" skrev:
> Hej Jette
> Jeg kan da godt få den scannet ind til dig, ikke noget
> problem, det skulle være stort set det samme som i net-
> udgaven

Netudgaven? Jamen, der var ikke noget link i dit første indlæg i denne
tråd, så jeg troede ikke den var tilgængelig medmindre man har et
abonnementnr. eller sådan noget.... Har du et link?

Mvh. Jette

Fra : Denise

Dato : 03-08-02 19:39

Hej Jette
Er det linket til netavisen http://www.stiften.dk/artikel:aid=75556 som
Kennett skrev di mangler
Hilsen Denise

Fra : Jette

Dato : 03-08-02 20:17

"Denise" skrev:
> Hej Jette
> Er det linket til netavisen http://www.stiften.dk/artikel:aid=75556
som
> Kennett skrev di mangler
> Hilsen Denise

Tak skal du have Denise... nu har jeg fået læst artiklen Det er godt
nok flot at Marianne har fået skabt så meget opmærksomhed.

Normalt må man jo kun citere fra andre hjemmesider, men hvis jeg nu
angiver kilde og forfatter, mon så de vil have noget imod at artiklen
bliver offentliggjort på vores hjemmeside?

Mvh. Jette

Fra : marianne hellemose

Dato : 03-08-02 20:49

Hej Jette
Jeg har lige sendt "stiften" en mail med forespørgelse
om det er OK at bruge artiklen på hjemmesiden
lige så snart jeg får svar hører du fra mig

Fra : Jette

Dato : 03-08-02 23:47

"marianne hellemose" skrev:
> Hej Jette
> Jeg har lige sendt "stiften" en mail med forespørgelse
> om det er OK at bruge artiklen på hjemmesiden
> lige så snart jeg får svar hører du fra mig´

Tusind tak... Så krydser jeg fingre for et positivt svar

Mvh. Jette

Fra : Kenneth Villefrance

Dato : 03-08-02 12:46

> "marianne hellemose" skrev:
> Hvis du ikke selv har en scanner, kunne jeg så få dig til at sende en
> kopi.... eller måske er der andre der har mulighed for det?

Hej Jette

Hvis du helst vil have artiklen, fra "avisen" vil jeg gerne sende den til
dig.

Hvis jeg får din adresse hurtigt, har du artiklen mandag.

Mvh
Kenneth

Fra : Jette

Dato : 03-08-02 19:16

"Kenneth Villefrance" skrev:
> Hvis du helst vil have artiklen, fra "avisen" vil jeg gerne sende den
til
> dig.
>
> Hvis jeg får din adresse hurtigt, har du artiklen mandag.

Rigtig pænt af dig Men hvis den er tilgængelig for almenheden på
deres hjemmeside, er det fint nok.

Mvh. Jette

Fra : Lisbeth Hviid Jakobs~

Dato : 03-08-02 21:00

> til

> Rigtig pænt af dig Men hvis den er tilgængelig for almenheden på
> deres hjemmeside, er det fint nok.

Du skal bare være opmærksom på at Stiften ikke gemmer artikler i al evighed.
Jeg skulle på et tidspunkt bruge nogle ældre artikler som jeg havde læst på
nettet, og dem havde de altså iikke mere. Ikke engang i arkiv (i al fald
ikke onlinearkiv)

Så det er nok en god idé at scanne artiklen for alle tilfældes skyld.

Hilsen
Lisbeth
--
http://cutiecats.dk ~ Verdens sødeste katte
http://trekkiegrrrl.tripod.com ~ 3D grafik & WWP

Fra : Jette

Dato : 03-08-02 23:46

"Lisbeth Hviid Jakobsen" skrev:
> [...]
fald
> ikke onlinearkiv)
>
> Så det er nok en god idé at scanne artiklen for alle tilfældes skyld.

Ja, det har jeg også fundet ud af .... det er også derfor at jeg
gerne vil have lov at offentliggøre den på vores hjemmeside.

Mvh. Jette