MS Windows
briani 27239
Kan ikke installere win98???
Fra : \(7000\) Dennis

Dato : 02-08-02 17:14

Jeg har nu på alle måder prøvet at installere win98 på en maskine. Men intet
hjælper.
Jeg har prøvet på alle måder.Først en ren installation. Det hjalp heller
ikke. Så prøbede jeg en ghost version. Det hjalp heller ikke. Den dukker op
med beskyttelsesfejl ect.

Jeg har skiftet alle ram og sat andre i men intet hjælper.

Den sidste fejlmedd. jeg fik var:Fejl i ved 24x:00000038

En anden fejlmedd. Mstask har udført en ulovlig handling og lukkes

Filen OLE32.dll sammenkædet med en manglende eksportfil
GDI32.dll:CreateFontIndirectA

Maskinen er er en Amd K6 233 med 64 mb sdram fordelt på 2 blokke.

Jeg har prøvet med 2x16 mb edo og 4x16 mb edo.

Intet hjælper

Er der ikke en som kan hjælpe mig med at få den op at køre igen???

Dennis

--
Fjern: slet dette ved svar

Fra : Erling

Dato : 02-08-02 21:57

"(7000) Dennis" <cfs11807sletdette@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg har prøvet på alle måder.Først en ren installation. Det hjalp heller
> ikke.

Er det efter omformattering af HD ?

Mvh.
Erling

Fra : \(7000\) Dennis

Dato : 03-08-02 11:39

Ja. Jeg har nu efterhånden formateret den HD 6-7 gange og intet hjælper.

--
Fjern: slet dette ved svar