Afløser??
Fra : Morten Christensen

Dato : 02-08-02 14:49

Hej NG!

Jeg er desværre kommet til at ødelægge min Nokia 8210 således at det vil
koste 1500-2000kr at reparere ifølge bluetel.

Så det kan jo lige så godt betale sig at købe en ny, men hvad syntes I jeg
skal vælge??

Den behøver ikke være vildt billig, det betyder ikke så meget.

Mine krav er:

Den skal være lille
Den skal være uden antenne
Der skal være ordbog
Og så må den selvfølgelig gerne se lidt blæret ud

alt det med WAP osv kan jeg ikke rigtig bruge til noget...

Hvad syntes I jeg skal vælge???

På forhånd tak.

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : Zalasta

Dato : 02-08-02 15:05

så køb en ericson t66 den er extremt lille,og så vidt jeg husker har den
også ordbog( ret mig hvis jeg er forkert)
--
Zalasta Quikos

Fra : Thomas Lykkeberg

Dato : 02-08-02 21:53

On Fri, 2 Aug 2002 15:49:23 +0200, "Morten Christensen"
<m-astrup@mail1.stofanet.dk> wrote:

Lige lidt "pedanteri".

>Hej NG!
>Mine krav er:
>
>Den skal være lille
Det er de alle sammen i dag. Spørgsmålet er om du i virkeligheden ikke
skal definere et mindste krav..

>Den skal være uden antenne
Så virker den nok ikke så godt som mobil, men jeg ved godt du mener
"intern antenne".

>Der skal være ordbog
Det har de vist også allesammen, meeen...

>Og så må den selvfølgelig gerne se lidt blæret ud
Ja, det er jo en smagssag.

>alt det med WAP osv kan jeg ikke rigtig bruge til noget...
Hvorfor dog ikke, det er jo det som gør telefonen blæret (igen en
smagssag)

>Hvad syntes I jeg skal vælge???
Hvad med de nye Nokia'er (6610 eller 7650)? De er sgu' da blærede!!
Eller en lille fræk Samsung (SGH-N620), den kan lave musik så du
bliver heltrundtosset, ligesom SGH-T100 fra samme producent.

Mvh
Thomas

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 02-08-02 22:15

"Morten Christensen" <m-astrup@mail1.stofanet.dk> wrote

> Hvad syntes I jeg skal vælge???

Ericsson T66 opfylder alle dine krav.
Jeg havde selv en sådan for et par måneder siden, og den var rimelig cool.

Har i dag en Motorola V70'er: http://rtfm.orangenet.dk/v70/

--
Mvh Henrik.

Fra : Peter Binderup

Dato : 02-08-02 23:31

Sony Ericsson T68i..

Virkelig en dejlig telefon...

/Peter

Fra : Morten Christensen

Dato : 05-08-02 12:21

Tak for alle svarene, jeg har dog valgt en Nokia 6510!

--
Hilsen Morten Christensen

ICQ#: 143629522

Fra : StefanNeess