Winnitou
Fra : Allan Bojsen

Dato : 02-08-02 14:54

Kan nogen her give mig yderligere oplysninger om den gamle, tyske
westernhelt, Winnitou? Dette være sig fansites og steder, hvor man
måske kan få fingrene i disse vaskeægte kultfilm.
Mvh. Allan Bojsen
www.funnysurfer.dk

Fra : Ole Kofoed

Dato : 02-08-02 18:54

"Allan Bojsen" <email@netfjerntips.dk> skrev i en meddelelse
> Kan nogen her give mig yderligere oplysninger om den gamle, tyske
> westernhelt, Winnitou? Dette være sig fansites og steder, hvor man
> måske kan få fingrene i disse vaskeægte kultfilm.
> Mvh. Allan Bojsen

Der er vist en del ude på DVD/VHS i Tyskland:

http://home.earthlink.net/~scinema/ger.htm

http://www.dvdinside.de/reviews/TalDerToten.html

http://www.amazon.de

Men du kan sikkert finde yderligere oplysninger, hvis du altså søger på
WinnEtou rundt omkring.

Mvh.

Ole

Fra : Allan Bojsen

Dato : 03-08-02 09:00

Hej Ole,
Tak - det ville jo hjælpe hvis jeg kunne stave rigtigt...
Vielen dank - jeg fandt det jeg ønskede på Amazon.de - indianeren er
på vej
Allan Bojsen
www.funnysurfer.dk

Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 05-08-02 09:27

Det er et navn jeg næsten har glemt.

Vi så WinnEtou i et friluft teater en gang i 70'erne et
sted i tyskland i et bjergområde. Jeg har været en 6-7 år
gammel, så det er ikke meget jeg kan huske, ud over at
det var et flot show med eksemplariske kostumer og
et himmelsk vejr.

Fra : Michael N. Petersen ~

Dato : 05-08-02 09:41

Her var det

http://www.karl-may-spiele.de/index_ns.html

Fra : Per K.

Dato : 05-08-02 11:49

"Michael N. Petersen Krogh" <michael@dsc.dk> skrev i en meddelelse
> Her var det
>
> http://www.karl-may-spiele.de/index_ns.html

Køb boxsættet (3 DVD´ere) hos Amazon.de
Link: http://shorterlink.com/?WVJL6O
Den koster 59.99 Euro.

De har også haft et special limited ed som kan ses her
http://shorterlink.com/?5R52SG
Men måske kan du hitte den anden steds (hvis du er heldig)
Den kostede hos dem 106,83 Euro

Jeg har selv ekstremt gode erfaringer med Amazon.de
Deres pakker tager kun 3 dage at nå frem.

Venligst Per

Fra : Allan Bojsen

Dato : 08-08-02 12:45

On Mon, 5 Aug 2002 12:48:56 +0200, "Per K." <persen1@NONOyahoo.dk>
wrote:

>Jeg har selv ekstremt gode erfaringer med Amazon.de
>Deres pakker tager kun 3 dage at nå frem.
>
>Venligst Per

Tak for jeres bidrag.
Vi bestilte hos Amazon.de, og det tog blot fire dage - så var pakken
her. Nu skal der ses video...
Med venlig hilsen
Allan
www.funnysurfer.dk