Idé til vores hjemmeside!
Fra : Line Wolff

Dato : 02-08-02 13:50

Jeg har fået en idé til vores hjemmeside:

Hvad med om vi laver en produktside? Noget i retningen af en oversigt over
forskellige produkter, såsom kattegrus, kattemad etc, hvor man kunne gå ind
og skrive sin mening om produktet og give det en karakter fra 1-5
(kattepoter).

Vi kunne, udover det, være nogle stykker som laver "rigtige" anmeldelser,
evt. krydret med fotos og andet sjovt. Jeg kan da levende forestille mig, at
lave en stor gennemgang af kattegruset Classic Extreme, med dertilhørende
fotos, grafer og video af grusklumper der bliver kylet i gulvet - bare for
at bevise klumpernes klumpende evner

Der er mange steder på nettet der allerede gør noget lignende, men det er
med elektronikvarer, kameraer, computer osv. - ikke med katteprodukter! Det
er guld værd som forbruger at kunne læse om produktet fra andre end
producenten selv.

Jette og jeg har talt om at det nok skulle kunne indkorporeres i gruppens
hjemmeside, men vi vil ikke gå igang med at kode noget konkret eller gå for
meget i tænkebox før vi har en fornemmelse af, om det er noget folk vil
bruge.

Så, er det en god idé?
Hvordan synes I det skal/kan gøres?

--
mvh Line
http://www.nelja.dk

Fra : Thomas Jørgensen

Dato : 02-08-02 14:45

Jeg syntes det er alletiders idé. Det giver såvel erfarene som uerfarene
mulighed for at se andres mennige om produktet... Hvis i har tid og lyst så
er der kun opbakning herfra.

Jeg kender i hverfald én som ville sætte stor pris på en sådanne
service.....min Mor. Hun ringer altid for at spørge mig så det ville da være
dejligt at kunne henvise til diverse menninger og test.

Randi
http://kattens-osse.homepage.dk

Fra : Denise

Dato : 02-08-02 18:03

Hej
Jeg synes også det er en god ide, så dækker man jo samtidig de spørgsmål der
dukker op om mad og kattesand, og kan så bare henvise til siden.
Hvordan det skal gøres ved jeg ikke, er ikke speciel kreativ, men f.eks. et
punkt der hedder Anmeldelser. Herunder kunne der så være et punkt der hed
kattemad (måske en for tør og en for våd) og et der hedder kattesand. Når
man klikker på det kommer alle de forskellige mærker op. Her kan man så
vælge et produkt og så læse hvad folk har skrevet, og så også selv skrive en
anbefaling.
Hilsen Denise

Fra : Birgitte Krogh

Dato : 02-08-02 18:17

Hej!

Jeg synes også, det er en vildt god ide. Især som nybagt katteejer - eller
snart fremtidig katteejer, der skal ud at købe grus, er man jo i frygtelig
vildrede overfor, hvad der er bedst/billigst og hvorfor der er en ide i, at
det klumper m.m.
Og ligesådan med kattemad, kradsetræer, kattegræs/stuebirk/kattemalt osv.

Hilsen
Birgitte

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 03-08-02 00:11

"Line Wolff" <news@nelja.dk> wrote in news:aidv56$bic$1@sunsite.dk:
> Jeg har fået en idé til vores hjemmeside:
>
> Hvad med om vi laver en produktside?

Det ville bare være lækkert :) I det lille års tid jeg har læst med i
gruppen har der godt nok været temmelig meget om kattegrus, og sådan være
ville være dejligt at få samlet et sted.

Når vi nu er ved de gode forslag, kunne jeg faktisk godt tænke mig en
knap i profilerne hvor der stod "Gå til brugerens albums" (når man sidder
der og tænker sikke en dejlig kat, er der nogle flere billeder) og i
albummet "Gå til brugerens profil" (når man sidder der og tænker sikke en
dejlig kat, hvem er den heldige slave)

> Noget i retningen af en oversigt
> over forskellige produkter, såsom kattegrus, kattemad etc, hvor man
> kunne gå ind og skrive sin mening om produktet og give det en karakter
> fra 1-5 (kattepoter).

[...]

> Hvordan synes I det skal/kan gøres?

Lige præcis sådan :)

Carsten Sørensen

Fra : Jette

Dato : 03-08-02 10:50

"Carsten Sørensen" skrev:
> [...]
> der og tænker sikke en dejlig kat, er der nogle flere billeder) og i
> albummet "Gå til brugerens profil" (når man sidder der og tænker sikke

Måske skulle jeg bare slå profiler og albums sammen, ligesom jeg har
gjort det på min kærestes nye side .... prøv at se min kærestes profil

http://www.omnix.dk/bil/members/profiles_view_index.php?profile=2&limit_
start=0&limit_user=15

Mvh. Jette

Fra : Carsten Sørensen

Dato : 03-08-02 11:17

"Jette" <jniREKLAMER@NEJTAKomnix.dk> wrote in news:aig8tc$11co$1
@news.cybercity.dk:
> Måske skulle jeg bare slå profiler og albums sammen, ligesom jeg har
> gjort det på min kærestes nye side .... prøv at se min kærestes profil
> [...]

Ja okay, det er selvfølgelig også en logisk mulighed. Det kunne være I
skulle lave en shop hvor I laver hjemmesider til hele dk-hierarkiet :)

Nå, men på den anden side synes jeg egentlig det er meget rart at albums er
helt for sig selv, når man nu bare lige pludselig får lyst til at se om der
er nogle nye billeder

Carsten Sørensen

Fra : Denise

Dato : 03-08-02 11:29

> [...]
er
> helt for sig selv, når man nu bare lige pludselig får lyst til at se om

Hej
Enig med Carsten, det er rart at albums er for sig selv, hvis man vil se
billeder, MEN jeg synes da der skal være begge dele, så man fra profiler
også kan linke til albums, det kan man da sagtens lave, ikke sandt Jette, du
kan da lave alting, og hvis du ikke har prøvet det før, så skal du nok finde
ud af det (Jette som nu snart er træt af mine ideer, der bare kræver arbejde
og arbejde)
Hilsen Denise

Fra : Jette

Dato : 03-08-02 19:22

"Denise" skrev:
> [...]
finde
> ud af det (Jette som nu snart er træt af mine ideer, der bare kræver

Jeg er absolut ikke træt af dine idéer... bare kom med dem, hi!

Jamen, så vedtager vi, at vi laver link til albumene fra profilerne og
omvendt...

Mvh. Jette

Fra : Jette

Dato : 03-08-02 19:18

"Carsten Sørensen" skrev:
> Ja okay, det er selvfølgelig også en logisk mulighed. Det kunne være I
> skulle lave en shop hvor I laver hjemmesider til hele dk-hierarkiet :)

Hihi! Well, dk.fritid.bil har allerede en officiel hjemmeside, så den
jeg har lavet til kæresten er hans helt egen private.

Okay... det kan jeg godt se...

Mvh. Jette