Signs og Ebert
Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 02-08-02 10:52

http://www.suntimes.com/output/ebert1/wkp-news-signs02f.html

Sådan ; 4 stjerner.

Selv traileren....eller trailerne.....er ret geniale, så filmen *må* bare
være fantastisk.

Thomas

Fra : Madsen

Dato : 02-08-02 11:23

On Fri, 2 Aug 2002 11:51:34 +0200, "Thomas Mouritsen"
<miles@privat.dk> wrote:

>Selv traileren....eller trailerne.....er ret geniale, så filmen *må* bare
>være fantastisk.

Er bange for at du bliver skuffet, for traileren er bedre end filmen

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 02-08-02 11:52

"Madsen" <Madsen@nomailportalen.no> skrev i en meddelelse

> Er bange for at du bliver skuffet, for traileren er bedre end filmen

Det tror jeg nu ikke på.

Shyamalan laver fantastiske film ; Rigtige *film* ved han, hvordan man
laver.

Fra : Madsen

Dato : 02-08-02 12:03

On Fri, 2 Aug 2002 12:52:06 +0200, "Thomas Mouritsen"
<miles@privat.dk> wrote:

>Det tror jeg nu ikke på.
>
>Shyamalan laver fantastiske film ; Rigtige *film* ved han, hvordan man
>laver.

De fleste anmeldelser giver den nu kun 3 stjerner ud af 5 mulige
og jeg kan kun være 100% enig med nedenstående anmeldelse :
http://www.imdb.com/Title?0286106

Filmen er flot, men plottet er for tyndt og med alt for mange huller.

mvh Madsen

Fra : Lars Varming

Dato : 02-08-02 12:24

"Madsen" <Madsen@nomailportalen.no> wrote in message

> [...]
> http://www.imdb.com/Title?0286106
>
> Filmen er flot, men plottet er for tyndt og med alt for mange huller.

Ganske enig... syntes iøvrigt at de aliens ser lidt billige ud..

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 02-08-02 12:31

"Lars Varming" <lvar@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> Ganske enig... syntes iøvrigt at de aliens ser lidt billige ud..

Tak for spoileren, tåbe !

Fra : KøbenhavnerStangen

Dato : 02-08-02 15:57

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> skrev i en meddelelse news:aidqk6$v1$1@sunsite.dk...

> "Lars Varming" <lvar@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> Tak for spoileren, tåbe !

at røbe at der alien(s) med i filmen er ikke at ødelægge oplevelsen ,det finder man
tidligt ud af at der er.

jeg vil højst gi' den film 6½ : pgr. af slutningen som er noget af det tammeste jeg har
set i længere tid og Mel Gibsons flæberi op til 4-5 gange inden for ca. 2 timer
bortset fra det er filmen da OK dog absolut ikke en jeg gider at leje eller købe på DVD
når den engang kommer....

Fra : Lars Varming

Dato : 03-08-02 18:42

"Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> wrote in message

> "Lars Varming" <lvar@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> Tak for spoileren, tåbe !

Tåbe selv - allerede i traileren røbes der, at der er aliens i luften...

Fra : Lars Bernau

Dato : 03-08-02 19:14

In article <qBU29.59$jO1.1770@news.get2net.dk>, lvar@myrealbox.com
says...

> "Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> wrote in message

> Tåbe selv - allerede i traileren røbes der, at der er aliens i luften...

Giips !! Så må vi hellere få mærket forfilmen med SPOILER !!!!!

--
Lars Bernau
"Diskussioner ødelægges tit af folk,

Fra : Lars Varming

Dato : 03-08-02 19:29

"Lars Bernau" <lbe@dontmailme.dk> wrote in message
> In article <qBU29.59$jO1.1770@news.get2net.dk>, lvar@myrealbox.com
> says...

> Giips !! Så må vi hellere få mærket forfilmen med SPOILER !!!!!

ROFL

Fra : Brian Nielsen

Dato : 03-08-02 22:43

> "Thomas Mouritsen" <miles@privat.dk> wrote in message

> Tåbe selv - allerede i traileren røbes der, at der er SPOILERS i luften...

Nåja, så er det selvfølgelig iorden. Det kan jo slet ikke tænkes at folk
lukker både øjne og ører
når trailerne kører i biografen.

/Brian

Fra : Thomas Mouritsen

Dato : 03-08-02 23:51

"Lars Varming" <lvar@myrealbox.com> skrev i en meddelelse

> Tåbe selv - allerede i traileren røbes der, at der er aliens i luften...

Det gør der netop *ikke* ; Det man ser i traileren, er der ingen som ved
hvad er, og fantasien får allerede dér frit spil.

Når selv Ebert ikke vil røbe, *om* der er aliens med, så er det nok fordi
det er bedst at lade være med at plapre løs om det, overfor folk som ikke
har set filmen !

Man skal *ikke*, og *aldrig* røbe nogetsomhelst, ved en Shyamalan film, da
tingene *aldrig* er som de ser ud til.

Forbandede fjolser.

Fra : Lars Varming

Dato : 04-08-02 11:39

> [...]
> har set filmen !
>
> Man skal *ikke*, og *aldrig* røbe nogetsomhelst, ved en Shyamalan film, da

Men i netop denne M. Night Shyamalan film er tingene som de ser ud til...
åbenbart...

Når du nu er så glad for Ebert, vil jeg lige quote hans review:
"I will not even say whether aliens appear in the movie, because whether
they do or not is beside the point."

Hvis du gider ulejlige dig med at læse denne anmeldelse af James
Berardinelli, vil du se at han har et mere afslappet (og naturligt) forhold
til aliens tilstedeværelse i filmen:
http://movie-reviews.colossus.net/movies/s/signs.html

Håber at denne ligegyldige diskussion hermed er slut.

- Lars

Fra : Ronny Nielsen

Dato : 03-08-02 14:38

IDIOT!!!!

Fra : Lars Bernau

Dato : 03-08-02 15:40

In article <3d4bdcb6$0$78161$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
ronnyroy@mail.dk says...
> IDIOT!!!!

Hvorfor idiot ??

Enhver kan da regne ud at der er aliens med i en film om korncirkler!

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 03-08-02 15:57

Lars Bernau wrote:

> Enhver kan da regne ud at der er aliens med i en film om korncirkler!

Eller folk med for meget fritid:

http://www.circlemakers.org/

/Nikolaj

Fra : Per Kristensen

Dato : 02-08-02 14:52

> [...]
>
> Sådan ; 4 stjerner.
>
> Selv traileren....eller trailerne.....er ret geniale, så filmen *må* bare

Ja jeg glæder mig også, men den lever nok næppe op til Sixth Sence og
Unbreakeable.

Fra : Zeki

Dato : 02-08-02 22:37

> Ja jeg glæder mig også, men den lever nok næppe op til Sixth Sence og
> Unbreakeable.

Det gør den heller ikke - langt fra! Skuespillet er godt, teknisk er den fin
nok , men historien er tynd og kedelig.

Zeki