MS Windows
briani 27239
Rydde op i registry
Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-08-02 09:53

Greetings!

Jeg søger et program, gerne freeware, der kan rydde op i registry og fjerne
alle ubrugte keys.

--
Med venlig hilsen/best regards
Jesper G. Poulsen

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-08-02 10:16

In news:dk.edb.system.ms-windows Jesper G. Poulsen wrote:

>Jeg søger et program, gerne freeware, der kan rydde op i registry og fjerne
>alle ubrugte keys.

Så må RegCleaner lige være sagen:
http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Jonni

Dato : 02-08-02 11:32

Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk> wrote:

> Så må RegCleaner lige være sagen:
> http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml

Hvorfor ikke tage den nye udbyggede version fra samme sted, jv16
Powertools.
Regcleaner er indbygget, og meget mere.
Jeg har kun haft glæde af den.
Jonni

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-08-02 11:38

In news:dk.edb.system.ms-windows Jonni wrote:

>Hvorfor ikke tage den nye udbyggede version fra samme sted, jv16
>Powertools.

Det var med vilje at jeg ikke foreslog den, af to grunde. For det
første er RegCleaner alene, nok til formålet For det andet (og bed
mig ikke om at uddybe) har jeg prøvet Powertools, og det var ikke en
god oplevelse. Jeg husker ikke lige hvorfor, men den røg hurtigt ud
igen.

Fra : Jonni

Dato : 02-08-02 12:23

> [...]
> mig ikke om at uddybe) har jeg prøvet Powertools, og det var ikke en
> god oplevelse. Jeg husker ikke lige hvorfor, men den røg hurtigt ud

Fornuftigt nok, må indrømme at jeg heller ikke bruger alle funktionerne
i den, og der er jo ikke to systemer der fungerer helt ens.
Man må prøve sig lidt frem.
Jonni

Fra : Madsen

Dato : 02-08-02 12:44

Madsen skrev:

> Virker ikke på en Dual CPU til orientering

Eller det er jo egentlig noget vrøvl at skrive.
Den virker ikke på en computer med to eller flere processorer, burde
man nok have skrevet i stedet.

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 02-08-02 13:03

Lars Stokholm skrev:

> Jeg er bare nysgerrig. Ved du hvorfor det ikke virker?

Nej, jeg har ingen anelse. Når jeg starter den, så tænker pc'en
lige lidt, men der kommer ikke noget program frem. Hvis jeg kigger
i taskmanageren under processer, så er den på listen. Jeg kan så
starte den igen og får nu to kørende Regcleanere i taskmanageren
og sådan bliver det ved. Jeg kan ikke komme ind i programmet.

EasyCleaner derimod kører fint her på Win2000/XP. Man skal blot
huske at indsætte ordet 'Help' så den ikke søger efter det når
den rydder op, for så kan den vist smadre hjælpefilen i Win2000
og XP. http://home18.inet.tele.dk/madsen/easycleaner/help.png
(Norton har den selv indsat).

Madsen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-08-02 13:51

In news:dk.edb.system.ms-windows Madsen wrote:

> [...]
>starte den igen og får nu to kørende Regcleanere i taskmanageren
>og sådan bliver det ved. Jeg kan ikke komme ind i programmet.

Du lyder ret sikker på at det er et problem med Dual CPU. Det kunne
ikke bare være din hardware/software -konfiguration?

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-08-02 13:36

"Lars Stokholm" <larsstokholm@mail.dk> wrote in message
> In news:dk.edb.system.ms-windows Jesper G. Poulsen wrote:
> Så må RegCleaner lige være sagen:
> http://www.vtoy.fi/jv16/shtml/regcleaner.shtml

Kanon. Tak skal du ha'... Det virker ret sejt

Fra : Madsen

Dato : 02-08-02 14:12

Lars Stokholm skrev:

> Du lyder ret sikker på at det er et problem med Dual CPU. Det kunne
> ikke bare være din hardware/software -konfiguration?

Ikke ifølge tidligere indlæg her i gruppen.

Madsen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-08-02 14:30

>Ikke ifølge tidligere indlæg her i gruppen.

Aha, ok så :)

Fra : Madsen

Dato : 02-08-02 14:13

Jesper G. Poulsen skrev:

> Dual-systemerne kører ikke Windows (mere)...

Nå, ok.

Madsen.

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-08-02 16:07

> Nå, ok.

Men tak for info.

Fra : Madsen

Dato : 03-08-02 13:50

Christian Bruun skrev:

> Virker fint her, abit bp6 med to cpu'er

Mystisk. Nå, men det gider jeg ikke at undersøge nærmere.
EasyCleaner kan alt hvad jeg har behov for, og mere til. :)

Madsen.

Fra : Madsen

Dato : 02-08-02 12:42

Lars Stokholm skrev:

> Så må RegCleaner lige være sagen:

Virker ikke på en Dual CPU til orientering, men nu ved jeg så ikke
om Jesper skal bruge den på hans Dual-system, som han vist nok har.

Madsen.

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-08-02 12:52

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 02-08-02 13:36

Fra : Christian Bruun

Dato : 03-08-02 13:11

Hej Madsen

>Virker ikke på en Dual CPU til orientering, men nu ved jeg så ikke
>om Jesper skal bruge den på hans Dual-system, som han vist nok har.

Virker fint her, abit bp6 med to cpu'er

Christian