Killing med falsk varebetegnelse!
Fra : Pernille Scharff

Dato : 02-08-02 09:07

Hej gruppe,

jeg har en tragisk meddelelse

Som mange af jer ved, købte jeg i foråret en killing med det smukke navn
Citronmånefigur af Mette Rahm. Det har nu vist sig, at killingen slet
ikke er en killing, men derimod et rumvæsen fra den meget lidt kendte
planet Trampon, tilsyneladende udsendt for at iagttage menneskernes
færden!

Allerede fra starten var jeg noget bekymret, da killingen ikke kunne
sige miav. Tramponianerne må være intelligente væsner, for "killingen"
har lært af de to katte og forsøger i stigende grad at miave. Endvidere
benytter dyret enhver lejlighed til at iagttage os med sine store øjne,
uanset hvad vi foretager os, og de uforholdsmæssigt store ører må være
camouflage af kommunikationsudstyr og bliver sandsynligvis brugt til at
sende meddelelser hjem til Trampon. Vi er under konstant overvågning -
selv når vi går i bad, sidder "killingen" på toiletsædet og holder øje
med hvad der foregår bag bruseforhænget. Og den er på en yderst u-kattet
måde meget interesseret i vand!

Sidst men ikke mindst er det jo en Tramponianer, vi har fået i huset, og
når dyret tror at vi ikke er opmærksomme - f.eks. når vi sover - tramper
det rundt på os medens det udstøder spindelyde, der er væsentligt mere
højlydte end de to kattes. Åbenbart er denne trampen også en måde at
indsamle informationer på, idet "killingen" efterfølgende sætter sig i
vindueskarmen, sandsynligvis for at kommunikere med sin hjemplanet.

Jeg vil selvfølgelig gerne vide om der er andre der er hjemsøgt af den
slags "rumvæsner". *GGG*

Hilsner

Pernille (og rumvæsnet Polgara)

Fra : marianne hellemose

Dato : 02-08-02 09:15

Hej Pernille
Det var dog forfærdeligt, ja man skal virkelig være
forsigtig når man vælger opdrætter for at købe kat.

Jeg håber for jeres skyld at "væsenet" og dets hjem-
planet er venligsindede ; ))

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Denise

Dato : 02-08-02 17:50

LOL
Kan det være, at dem fra Holte af er lidt underlige
Hilsen Denise

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 02-08-02 18:09

In article <d0r29.1219$m15.314845@news010.worldonline.dk>, Pernille
Scharff <pernille@btob.dk> wrote:

> Jeg vil selvfølgelig gerne vide om der er andre der er hjemsøgt af den
> slags "rumvæsner". *GGG*

Ja da *g*
Og Ditte prøver ikke engang at skjule det! Hendes lille trekantede lyse
ansigt med de store mørke mandelformede øjne i halvmørke... som taget
ud af en sience fiction! Donna kamouflerer sig lidt bedre - men de kan
afsløres hvis man tager et billede af dem med blitz! Selvlysende røde
eller hvidgule øjne!
Udlandet er også på sporet af sandheden- se bare her:
http://www.catsarefrommars.com/
Eller osse er det bare varmen.....

http://home22.inet.tele.dk/ann_rudbeck
fjern "x" fra e-mail adresse v. privat svar

Fra : LowLifeDK

Dato : 02-08-02 19:40

Klonk !!

Der lukkede min kæbe sammen...

Jeg har haft en hel del katte, og fandt på i dag at besøge denne gruppe....

Nu har jeg besluttet mig for IKKE at få flere katte, fjerne alle spor derfra
og gå til lægen med udskrifter fra denne tråd.

TÆNK nu hvis jeg også er ramt af den besynderlige virus der helt åbentlyst
og uden hindring florerer i dette forum.

God bedring,- og held og lykke

Hygge !

Fra : Grit Wessel

Dato : 02-08-02 19:43

> [...]
> TÆNK nu hvis jeg også er ramt af den besynderlige virus der helt åbentlyst
> og uden hindring florerer i dette forum.

Du kan lige så godt droppe lægebesøget - det er uhelbredeligt!

MVH Grit

--
Ginkgo Norske Skovkatte
http://www.dk-ginkgo.dk/

Fra : LowLifeDK

Dato : 02-08-02 19:49

Tja.....

Er bange for at du har ret...

hrrmmfff

Fra : nitsen

Dato : 02-08-02 21:26

> [...]
> ikke er en killing, men derimod et rumvæsen fra den meget lidt kendte
> planet Trampon, tilsyneladende udsendt for at iagttage menneskernes

Piiiiiiiiv - ren xcat-files!

> Allerede fra starten var jeg noget bekymret, da killingen ikke kunne
> sige miav. Tramponianerne må være intelligente væsner, for "killingen"
> har lært af de to katte og forsøger i stigende grad at miave.

Guuulp.......Agnes kan heller ikke miauve - hun har dog lært lidt af den
anden kat at så hun nu kan sige miiiiiiii - men ok den anden kat er også en
forklædt hund der mest siger raaaruuufffff. Måske vi også er ramt......*gys*

> [...]
> indsamle informationer på, idet "killingen" efterfølgende sætter sig i
> vindueskarmen, sandsynligvis for at kommunikere med sin hjemplanet.

Hjælp - Agnes tramper på samme måde - men kravler over bag en højtaler og
slukker for strømmen til TV-Video-DVD (hun bruger ovenikøbet kontakten) -
måske hun gør det for at vi ikke skal opdage de signaler hun sender via
kabelnettet - og når så vi tror kabelnettet er i sort så er det måske i
virkeligheden besked til Agnes fra Trampon????

> Jeg vil selvfølgelig gerne vide om der er andre der er hjemsøgt af den
> slags "rumvæsner". *GGG*

Yiikes - jeg er bange for det - vi har næsten samme tegn her - lige bortset
fra den med brusebadet - her er det regnvejeret der bringer hende i
hypnotisk tilstand og får ørerne til at rotere som paraboler. Noget tyder på
at Tramponianerne har plantet deres "frø" i flere kattemødre

Mvh

Anita som ikke er helt tryg ved tanken om de der Tramponianere og kommer til
at tænke på en gammel sang.....they are coming to take me away
aha.....osv.*lol*

Fra : LowLifeDK

Dato : 02-08-02 21:47

NU må i sgu holde op !

Jeg bliver/er bange for jeres helbred og fremtid nu !

Low

Fra : nitsen

Dato : 02-08-02 23:48

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev
> NU må i sgu holde op !
>
> Jeg bliver/er bange for jeres helbred og fremtid nu !

*Rystebævresitre* vil det sige at vi er invaderet af individer fra Trampon?
Kender du noget til dem? Er de ondsindet?

Skrækslagen hilsen

Anita der kryber i skjul under puterbordet og afspiller temaet fra
Ghostbusters alt imens hun spiser hvidløg og gør korsets tegn (sådan bare
for at sikre sig *ggg*)

Fra : Jacob Saaby Nielsen

Dato : 03-08-02 01:31

In article <d0r29.1219$m15.314845@news010.worldonline.dk>,
pernille@btob.dk says...

> Jeg vil selvfølgelig gerne vide om der er andre der er hjemsøgt af den
> slags "rumvæsner". *GGG*

Det der... det lyder nøjagtigt som min Scottie

--
Jacob Saaby Nielsen