katte leukæmi igen
Fra : Pia J

Dato : 02-08-02 07:35

Snakkede lige med en lokal dyrlægeklinik angående vores 2 misser, for at få
prisen på neutralisering osv.

Hun lød sådan lidt måbende overfor spørgsmål om test for leukæmi og aids,
for det var ikke rigtig noget de ser dernede, selvom de da af og til foretog
en test (men hun kunne ikke finde prisen). Hvis kattene ser godt ud, ikke er
snottede eller i dårlig stand og er blevet så gamle, så mente hun ikke det
var nødvendigt at teste.

Hm....

Ville vaccinerede killinger i øvrigt være i risikozonen?

:Pia

Fra : marianne hellemose

Dato : 02-08-02 08:23

Hej Pia
Jeg fandt lige min regning fra Fnuggers test frem, jeg
gav 120 kr.

Jeg ville vælge at teste inden neutralisation, når det nu
er katte der har været udeløbende, selvfølgelig betyder
deres almene tilstand noget, men det kan være fordi det
ikke er "brudt ud" endnu.

vaccinerede killinger er mere beskyttet, men der kan/vil
altid være en lille risiko.

hvor er det nu at I er/skal flytte hen ?

--
Marianne

Hellemose Somali
hellemose.som@paradis.tdcadsl.dk

Fra : Pia J

Dato : 02-08-02 08:30

> hvor er det nu at I er/skal flytte hen ?

Vi skal flytte til Fuglebjerg. Jeg havde fået anbefalet en klinik, de skal
have 2419,- for neutralisering, øremærkning og vaccine af 2 hunmisser.

:Pia

Fra : marianne hellemose

Dato : 02-08-02 08:32

det lyder som en rimelig pris, hunkatte kan snildt
komme op på omkring 1500 stk

Fra : LowLifeDK

Dato : 02-08-02 20:35

Vaccinerede katte er lige så udsatte for smitten som uvaccinerede.

Punktum !

Fra : Camilla Scharff

Dato : 02-08-02 21:17

"LowLifeDK" <easyliving@ofir.dk> skrev...
> Vaccinerede katte er lige så udsatte for smitten som uvaccinerede.
>
> Punktum !

Ikke hvis man vaccinerer mod Leukæmi - semikolon!....

Mvh. Camilla

Fra : LowLifeDK

Dato : 03-08-02 06:55

Nååå, ok....

Jeg troede at vaccinationen også skulle værne imod aids

Fra : Nina El Falaki

Dato : 03-08-02 11:08

Desværre findes der ingen vaccine mod Faids

--
Nina El Falaki
Feca Somali & Bengal Cats