image map
Fra : Ask Bjoern Hansen

Dato : 02-08-02 02:04

Hej,

Jeg fik mine sider her til at validere, men blev i processen noedt til at aendre
<map name="..."> til <map id="..."> og nu virker mit image map ikke laengere.

http://photo.perl.org/oscon/2002/Ask/day4|oscon/2002/Ask/day4/dsc_1699.jpg/

Nogle clues?

Fra : Jørn Andersen

Dato : 02-08-02 06:26

On 1 Aug 2002 18:03:57 -0700, ask@develooper.com (Ask Bjoern Hansen)
wrote:

>Jeg fik mine sider her til at validere, men blev i processen noedt til at aendre
><map name="..."> til <map id="..."> og nu virker mit image map ikke laengere.

Virker det ikke med:
<map id="pmap" name="pmap">
-?

Good luck!