Lydfil
Fra : JG

Dato : 01-08-02 22:43

Jeg leder efter det berømte lydklip med Svend Gehrs der siger "Det er
genialt det der!" eller "En fuldstændig vanvittig vinkel!"

Hvis nogen ligger inde med disse eller med sikkerhed ved hvor de kan fås er
jeg meget interesseret.

Mvh
JG

Fra : Jonas E

Dato : 02-08-02 00:41

"JG" <guldborg@indbakke.dk> wrote in

> [...]
> genialt det der!" eller "En fuldstændig vanvittig vinkel!"
>
> Hvis nogen ligger inde med disse eller med sikkerhed ved hvor de kan

Prøv at skrive til DR. Det kan da være de har noget liggende.

Fra : JG

Dato : 02-08-02 16:14

Har prøvet men de svarer ikke.

JG

Fra : Kasper Aae

Dato : 02-08-02 22:50

On Thu, 1 Aug 2002 23:42:35 +0200, "JG" <guldborg@indbakke.dk> wrote:

>Jeg leder efter det berømte lydklip med Svend Gehrs der siger "Det er
>genialt det der!" eller "En fuldstændig vanvittig vinkel!"

Prøv at kigge i Dr's kliparkiv:

http://cgi.dr.dk/dr75/kliparkiv/

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com

Fra : JG

Dato : 03-08-02 00:09

Har fundet noget på dr.dk som afspilles i realplayer, men hvordan gemmer jeg
det på min desktop?

JG

Fra : Chano Andersen

Dato : 03-08-02 03:52

On Sat, 3 Aug 2002 01:09:04 +0200, JG <guldborg@indbakke.dk> enlightend everyone in dk.kultur.musik with:
> Har fundet noget på dr.dk som afspilles i realplayer, men hvordan gemmer jeg
> det på min desktop?

Kan jeg normalt gøre med Audiosampler og en rigtigt konfiguret lyd mixer.
Men hvordan den skal indstilles kommer an på dit lydkort. Det skal vidst
understøtte fulduplex for at du kan gøre det.

--
Chano Andersen (chano@mrfunny.yi.org)
MSN Messenger: chano_andersen@hotmail.com ICQ: 15377564

Fra : JG

Dato : 03-08-02 13:07

Og det var så her at det hele blev en smule kompliceret, tror jeg...
Audiosampler - konfigureret lyd mixer - fulduplex ????

Ihh altså den teknik - jeg skal bare bruge sange som mp3 eller wav.

JG

Fra : Kasper Aae

Dato : 04-08-02 13:51

On Sat, 3 Aug 2002 14:06:47 +0200, "JG" <guldborg@indbakke.dk> wrote:

>Og det var så her at det hele blev en smule kompliceret, tror jeg...
>Audiosampler - konfigureret lyd mixer - fulduplex ????
>
>Ihh altså den teknik - jeg skal bare bruge sange som mp3 eller wav.

Dobbelt klik på det gule højttaler ikon nede i system tray (nederst
til højre). Fra menuen, vælg: indstillinger -> egenskaber ->
indspilning -> tryk ok, sæt flueben i "Marker" ud for Wave/Direct
Sound.

Åben derefter Windows' lydoptager, og sæt den så til at optage mens du
på samme tid afspiller den lyd du vil optage.

--
Kasper Aae

E-mail: rbb at rocketmail.com