MMS
Fra : Tobias H. Klint

Dato : 01-08-02 22:03

Hej I Gruppen
Er der nogen da ved hvor man kan få fat i MMSer?????

Med Venlige Hilsen
Tobias Klint

ICQ: 162025029

Fra : Lars Ringgaard Krist~

Dato : 02-08-02 21:28

Der ligger noget på denne side der hedder ems under 'anims', jeg ved ikke om
det kan bruges

http://www.club-siemens.com

hvad er egentligt forskellen på ems og mms?

mvh
Lars

Fra : Tobias H. Klint

Dato : 02-08-02 21:56

"Lars Ringgaard Kristensen" <LRK@POST.COM> skrev i en meddelelse
> [...]
> det kan bruges
>
> http://www.club-siemens.com
>
> hvad er egentligt forskellen på ems og mms?

Det Enste jeg ved er at MMSer er en slaks vidio.