omskæring/ pircing ?
Fra : Chokmah

Dato : 01-08-02 22:01

se nu har jeg jo den her før omtalte kondelom - at få tid ved hudlæg
for at få en ny tid som man glemmer for atter et ½ år at bestille en
ny tid hvor man kommer op og for en ny tid - at få gjort tingene ved
det ofentlige kræver en del toldmod i betragning af at selve indgrebet
kun tager ca 10 minutter .... kan man ikke få fjernet en del af
forhuden ved en pircer eller ?

MvH
Bo M M
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Kat

Dato : 01-08-02 22:17

"Chokmah" skrev:
> [...]
indgrebet
> kun tager ca 10 minutter .... kan man ikke få fjernet en del af

Du spørger om man kan få fjernet sin forhud (eller en del af den) hos
en piercer?
Det kan jeg ikke anbefale med mindre, at vedkommende også er kirurg!
At fjerne forhuden er nemlig ikke _bare_ at skære huden af. Der er
lidt mere teknik i det end som så. Ser du forhuden består af flere
lag, og for at du ikke skal få en skæv, arret, ubrugelig og grim (i
værste fald!) tissemand, så ville jeg nok lade en proffessionel læge
foretage dette indgreb. Det kan du evt. få gjort privat, så sparer du
noget tid, men ikke skejserne
Men jeg har nu aldrig oplevet nogle der har fået fjernet forhuden
p.g.a. komdylomer, men man skal aldrig sige aldrig....
--

/kat
---

Fra : Chokmah

Dato : 01-08-02 23:34

On Thu, 1 Aug 2002 23:16:43 +0200, "Kat" <katras@REMOVETHISofir.dk>

> [...]
>Men jeg har nu aldrig oplevet nogle der har fået fjernet forhuden
>p.g.a. komdylomer, men man skal aldrig sige aldrig....

DU GODESTE er der godt nok så meget bøvl med det ? det slog mig bare
at jødiske drenge er blevet omskåret de sidste 6000 år så ??

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Ghita

Dato : 02-08-02 00:09

"Chokmah" <chokmah@c.dk> skrev i en meddelelse
news:4odjkugl7dt3q75ddlschevog4q5b0dknu@4ax.com >
> On Thu, 1 Aug 2002 23:16:43 +0200, "Kat" <katras@REMOVETHISofir.dk>

Hej Bo

Snippenip

> DU GODESTE er der godt nok så meget bøvl med det ? det slog mig bare
> at jødiske drenge er blevet omskåret de sidste 6000 år så ??

Yep, men det gøres vist før drengene kommer i din alder
Nogle privatkiruger bruger (Har brugt ?) en "klokkemetode" til omskæring
af små drengebørn.
Ved ikke om samme metode kan bruges til voksne.
Det går ud på at der gives en bedøvende sprøjte i låret, kommes
lokalbedøvende på penis og så sættes der en plasticklokke på forhuden
som så visner/dør og heler/tørrer i løbet af en uge ligesom en navle på
en nyfødt.
Men æh; Som voksen bevæger du dig jo mere end et lille barn må man
formode, og jeg kan forestille mig at det så er smertefuldt indtil det
er helet.
Og nu er det at jeg vist skal futte, men hvorhen ?

--
Ghita
- Må vi få masser af sol i dag

Fra : Chokmah

Dato : 02-08-02 00:28

On Fri, 2 Aug 2002 01:08:40 +0200, "Ghita" <mammasine@bonbon.net>
wrote:

> [...]
>
>Hej Bo
>
>Snippenip

>Yep, men det gøres vist før drengene kommer i din alder

hø hø jaaeee det er selvføligt rigtig

> [...]
>lokalbedøvende på penis og så sættes der en plasticklokke på forhuden
>som så visner/dør og heler/tørrer i løbet af en uge ligesom en navle på

Ohh gud det lyder fælt :( jeg trode bare lieg det var et par hurrtige
snit og et pat stæng og så var det histroie ude af verden :(

>Men æh; Som voksen bevæger du dig jo mere end et lille barn må man
>formode, og jeg kan forestille mig at det så er smertefuldt indtil det
>er helet.

MEGET prøvede mig frem med noget kodelom crem - men jeg har jo haft
den i 18 år tror egetligt bare det var en mindre vorte - indtil jeg
viste den for lægen sidste år - den er helt harmløs - indkapslet i hud
og smitter ikke - men da jeg som sagt ikke gad og vente så fik jeg
rinegt noget kodelom crem ind - det var en dårlig ide da den fjernede
det hud lag der er omktring kondelommen og fik sig ganvet ind til den
her for banede kodelom hvor på jeg smittede mig selv med en ny frisk
lille en længer nede HELVED ....nå men der er vist en klenik ude på
bispebjerg hvor man baer sætter sig til at vente og hvis man så er
heldig så tager de den med det samme !

>Og nu er det at jeg vist skal futte, men hvorhen ?

nej kønssyge domme og begandlings af disse er nu helt efetr bogen i
dss -

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Ghita

Dato : 02-08-02 01:12

> On Fri, 2 Aug 2002 01:08:40 +0200, "Ghita" <mammasine@bonbon.net>
> wrote:

Hej Bo
Snippenip

> Ohh gud det lyder fælt :( jeg trode bare lieg det var et par hurrtige
> snit og et pat stæng og så var det histroie ude af verden :(

Jamen du kan da høre hvad der er nemmest. Omskæring eller fjernelse af
kondolymer.
Det eneste jeg ved om kondolymer er at de smitter.

> [...]
> lille en længer nede HELVED ....nå men der er vist en klenik ude på
> bispebjerg hvor man baer sætter sig til at vente og hvis man så er

Københavns Venereaklinik
Bispebjerg Hospital
Bispebjerg Bakke 23
Tværvej, indgang 4
Tlf. 35313180

Åbningstider: Mandag-Torsdag
fra kl. 8.20-18.30
Fredag fra kl. 8.40-17.30

Fra : Chokmah

Dato : 02-08-02 02:19

On Fri, 2 Aug 2002 02:12:09 +0200, "Ghita" <mammasine@bonbon.net>
wrote:

>Jamen du kan da høre hvad der er nemmest. Omskæring eller fjernelse af
>kondolymer.
>Det eneste jeg ved om kondolymer er at de smitter.

jamen det gør de for det meste også men de kan også indkapsle sig dvs
der ligger et tygt lag af naturlig hud omkring der afvæbner smitte
faren og forhindre at de spreder sig - well det er tilfældet med min
den ene - for jeg ville have hørt om hvis der var nogen der havde fåed
det inden for de sidste 18 år af mig !
og den har ikke spredt sig !
men som tommelfinger regl - så skal de behandles sap !

>Københavns Venereaklinik
>Bispebjerg Hospital
>Bispebjerg Bakke 23
>Tværvej, indgang 4
>Tlf. 35313180
>
> Åbningstider: Mandag-Torsdag
>fra kl. 8.20-18.30
>Fredag fra kl. 8.40-17.30

takker jeg ringer der ud i morgen - skal godt nok hente min fugl - men
MANDAG

MvH
Bo M Mogensen

Fra : Lasse Lykkegaard