MS Windows
briani 27239
"Diskadministartion" i w2000
Fra : Erling

Dato : 01-08-02 21:32

I NT 4.0 var der under "administration" også diskadministration, herunder
formattering/konvertering/diskspanning osv. - findes det ikke i Win2000,
eller kan jeg bare ikke finde det ?

Mvh
Erling

Fra : Kasper Guldmann \(re~

Dato : 01-08-02 21:33

Erling wrote:
> I NT 4.0 var der under "administration" også diskadministration,
> herunder formattering/konvertering/diskspanning osv. - findes det
> ikke i Win2000, eller kan jeg bare ikke finde det ?

Det ligger i control panel > administrative tools > computer management

--
/Kasper Guldmann Kasper@N0SPAMjellingnet.dk
{Hvad hvis man bare tror man er hypokonder?}

Fra : Erling

Dato : 01-08-02 21:51

"Kasper Guldmann (remove "2" in e-mail)" <kasper@jelling2net.dk> skrev i en
meddelelse news:aic5tp$tk8$1@news.net.uni-c.dk...

> Det ligger i control panel > administrative tools > computer management

Tak for hjælpen - det med at se skoven for bar' trææer !!

Erling

Fra : FeZ

Dato : 01-08-02 23:03

"Erling" <go@post.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Tak for hjælpen - det med at se skoven for bar' trææer !!

En god genvej dertil er at højreklikke på Denne Computer og
vælge "administrer"

--
FeZ