Musik
Kazistuta 18027
3773 17729
boibbo 13999
Fra : Prop

Dato : 01-08-02 21:01

Har nu kigget lidt med i en 14dages tid, og luret stemmning lidt...

Mit Musik jeg klasker paa stereoen.

Björk
Swan Lee
Tori Amos
Alanis Morissette
Portishead
Port Friendly
Metallica (Mest det gamle)
Megadeth
Heather Nova
+ mange mange flere.

Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 01-08-02 23:20

Prop wrote:

> Har nu kigget lidt med i en 14dages tid, og luret stemmning lidt...
> Mit Musik jeg klasker paa stereoen.

Og så.?? (Jeg følger ikke gruppen tæt, så jeg er måske OT.?)

Iøvrigt vil det være smart hvis du skrev en overskrift/subject der
beskriver det emne du vil diskutere.
Så de der er interesseret i dit indlæg, kan vælge at kigge nærmere på
det. Og modsat.!

"Regler" for nyhedsgrupper: Se link indsat nederst.

Brug lige nogle minutter på det, hva.'

--
Mvh. Jørgen

Prøv noget nyt, læs her: http://www.usenet.dk/

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 01-08-02 23:35

Jørgen Rasmussen wrote:

> Og så.?? (Jeg følger ikke gruppen tæt, så jeg er måske OT.?)

Rolig nu, Jørgen

Velkommen til, Prop. Der er sådan set ikke tradition for at introducere sig,
når man begynder at deltage i denne eller de fleste andre nyhedsgrupper,
hvilket til dels kan forklare Jørgens udbrud. Kast du dig bare ud i
debatten, hvis du finder en interessant tråd at deltage i - eller start dine
egne tråde, hvis du har noget på hjerte. Du skal nok bare være forberedt på,
at dette er et debat-forum, hvor musik diskuteres, og ikke et socialt forum,
hvor der er behov for at introducere sig selv først.

> [...]
> det. Og modsat.!
>
> "Regler" for nyhedsgrupper: Se link indsat nederst.

Overordnet er jeg enig i budskabet, selvom jeg ikke er vild med tonen. Det
er en god idé at sætte sig ind i netiketten på ovennævnte adresse og evt.
besøge news:dk.velkommen når man er ny på usenet. Det gør nyhedsgrupperne
til et bedre sted at være - for os alle sammen.

Anyway, så velkommen til, Prop, og til alle andre, der har lyst til at
deltage, selvfølgelig

/Nikolaj

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-08-02 05:30

Prop <jp@someplace.nu> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d49935f$0$245$ba624c82@nntp03.dk.telia.net...
´
> Mit Musik jeg klasker paa stereoen.
___________

Du godeste Prop. Du splitter dit stereoanlæg ad med sådan noget. Det jeg
kyler på cd-fræseren er:

Kandis, Kim og Hallo, Blue Hawai, Bjørn Og Okay, Jan og Sunny Boys, Klaus og
Servants, Kim og Drengene,
Heidi Hauge, Rock Nalle, Vindstyrke 15, Johny Cash, På slaget 12 + mange
andre gode fra Dansktoppen

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-08-02 05:33

______________

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 02-08-02 13:09

Prop wrote:
> Har nu kigget lidt med i en 14dages tid, og luret stemmning lidt...

Hej og velkommen Prop. Kommer Bertha senere, eller...?

-Sune

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-08-02 14:02

In news:dk.kultur.musik Sune Mika Salminen wrote:

>Hej og velkommen Prop. Kommer Bertha senere, eller...?

Åge, er det dig? Din humor kender ingen grænser Sune... :)

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 02-08-02 14:31

Lars Stokholm wrote:

> Åge, er det dig? Din humor kender ingen grænser Sune... :)

Hvad.. skulle jeg og Åge være een og samme person eller hvad mener du?!
Nej jeg bruger sgu alt for meget tid online allerede.. Tænk hvis jeg
også skulle opretholde et 70'er agtigt dansktop-elskende alter ego!

Men tak for tilliden )

-Sune

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-08-02 14:32

>Hvad.. skulle jeg og Åge være een og samme person eller hvad mener du?!

Der er ikke stor forskel på humoren i hvert fald ;)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-08-02 23:08

Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9k0lkusapg0emugmt2jf7i51cs878s09c4@4ax.com...

> Åge, er det dig? Din humor kender ingen grænser Sune... :)
________

SV: Hu... hvad for noget

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-08-02 23:14

In news:dk.kultur.musik Åge Halldorsson wrote:

>SV: Hu... hvad for noget

Undskyld Åge, jeg syntes bare at Sune havde pådraget sig din humor for
et kort sekund. Med "din humor" mener jeg den berømte 70'er-humor :)

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-08-02 23:53

_______

Fra : Lars Stokholm

Dato : 02-08-02 23:57

In news:dk.kultur.musik Åge Halldorsson wrote:

>Du godeste Prop. Du splitter dit stereoanlæg ad med sådan noget...

Hmm, okay Åge. Nu har vi fået dit indlæg tre gange.

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 03-08-02 00:09

Lars Stokholm <larsstokholm@mail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:sg3mku8s03p4albeem1snokvua202clrlc@4ax.com...

> Hmm, okay Åge. Nu har vi fået dit indlæg tre gange.
_________

Sorry. Jeg har lige sendt alle mine inlæg fra i går en ekstra gang. De stod
nemlig ikke til at være sendt, da der var nedbrud på nyhedsgruppen i morges.
De blev åbenbart sendt alligevel.

Hmmmm.... Hilsen Åge

..