Forbrug.
Fra : verner

Dato : 01-08-02 20:46

hej skulle der være en der kan fortælle mig ca brændstof forbruget pr time
på en 50hk Mercury fra 77.

mvh
Verner Pedersen.

Fra : Jens Vestergaard

Dato : 02-08-02 17:59

Hej
Gammel 2 takt hvis man tager altal HK. og deler med 2
så plejer det at passe nogenlunde

Jeg har selv haft en gl. 50 HK. Mercury fra 78 den brugte osse 25 - 30 liter
i timen
Jens

Fra : Tim Sørensen

Dato : 02-08-02 20:02

"Jens Vestergaard" <lionx@worldonline.dk> wrote in message
> Hej
> Gammel 2 takt hvis man tager altal HK. og deler med 2
> så plejer det at passe nogenlunde

Det er rigtigt.
Den gamle svende er meget tørstige.

--