Quiz
Fra : Michael Westi

Dato : 01-08-02 19:55

Hvis der er stemning for at genoptage quizzerne, kommer jeg med en ny i
næste uge.

Mvh Michael

--
"Keep your sticker on the ice"

Fra : dumdum

Dato : 01-08-02 20:02

Hvaffor nogle quizzer???

Mvh fra Louise

--
Masser af online spil, chat, sjov og konkurrencer på:
http://www.neopets.com/refer.phtml?username=nulre

Fra : Martin Helbo

Dato : 01-08-02 20:15

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> wrote in message
> Hvis der er stemning for at genoptage quizzerne, kommer jeg med en ny i
> næste uge.

Det var da en ganske god idé.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 01-08-02 20:20

Michael Westi <michael.westi@get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:duf29.88$me7.2352@news.get2net.dk...
> Hvis der er stemning for at genoptage quizzerne, kommer jeg med en ny i
> næste uge.
_______

Åh nej, ikke noget af det der ring-i-næsen-musik-spørgsmåls-agtige noget,
vel. Please!

Hilsen Åge

Fra : dumdum

Dato : 01-08-02 20:53

>Åh nej, ikke noget af det der ring-i-næsen-musik-spørgsmåls-agtige noget,
>vel. Please!

Hey hvis det er det Åge kalder ring-i-næsen-musik-spørgsmål så er jeg med på
den!

Mvh fra Louise

Fra : Prop

Dato : 01-08-02 20:56

> Åh nej, ikke noget af det der ring-i-næsen-musik-spørgsmåls-agtige noget,
> vel. Please!

Respekter dog andre folks musiksmag for hede hule %¤/#"!.... I stedet for at
kalde det latterlige ting...

/prop

Email er i splitad

Fra : dumdum

Dato : 01-08-02 20:56

Davser

>Respekter dog andre folks musiksmag for hede hule %¤/#"!.... I stedet for
at
>kalde det latterlige ting...

Hvis Åge virkelig mener det, så synes jeg det er fair nok at han siger det.

Mvh fra Louise

Fra : Peter G.

Dato : 01-08-02 20:28

Michael Westi <michael.westi@get2net.dk> wrote...
> Hvis der er stemning for at genoptage quizzerne, kommer jeg med en ny i
> næste uge.

"Right on!" (Parliament)

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Email address works.

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 01-08-02 21:05

Michael Westi wrote:
> Hvis der er stemning for at genoptage quizzerne, kommer jeg med en ny
> i næste uge.
>

> Mvh Michael

Quizzer.. Det lyder sjovt!

Hvordan har det været tidligere, og hvordan foregår det?

Husk at putte nogle Åge-venlige spørgsmål i

-Sune

Fra : Michael Westi

Dato : 01-08-02 22:28

Vi havde nogle stykker i foråret. Med præmier

Så fadede det lidt ud, men vil gerne genoptage det. (kan ikke love
Åge-venlige spørgsmål, mest ring-i-næsen musik)
"Sorry, Åge".

"Og Åge", selv da jeg lavede en relativ (Åge-venlig quiz) kunne du heller
ikke gætte nogle af dem, sååå..

Regner med at den løber af stablen, søndag.

Mvh Michael

Sune Mika Salminen <not_real@fakeantispamemail.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aic3vl$2879$1@news.cybercity.dk...

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-08-02 04:59

> [...]
nyhedsmeddelelse:aic3vl$2879$1@news.cybercity.dk...
> Michael Westi wrote:

> Husk at putte nogle Åge-venlige spørgsmål i

_______

Hej, så i det ham der Sune han skrev der. Så i det?

Fra : dumdum

Dato : 02-08-02 19:14

>Hej, så i det ham der Sune han skrev der. Så i det?

Ja, da! Måske skulle man oprette en forening der hedder Åges værn!

Mvh fra Louise

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 02-08-02 20:40

dumdum wrote:

> Ja, da! Måske skulle man oprette en forening der hedder Åges værn!

Måske skulle man i den forbindelse så starte med at spørge Åge, om han
føler sig som en truet art.

he he

-Sune

Fra : dumdum

Dato : 02-08-02 20:42

>Måske skulle man i den forbindelse så starte med at spørge Åge, om han
>føler sig som en truet art.

Det er ikke noget vi behøver at spørge ham om. Det er et allerede kendt
faktum! Om hans art så bør værnes om kan da diskuteres, men jeg synes nu at
han, dette levn fra en svunden tid bør bevares.

Mvh fra Louise

Ps: Er Katten en truet art?

Fra : Karina Hjorth

Dato : 02-08-02 22:25

> [...]
at
> han, dette levn fra en svunden tid bør bevares.

Jeg synes, det er fedt, Åge vil stå ved, at han er dansk-top elsker... Det
er min mor da også... (nu ved jeg ikke, hvor gammel Åge er, men alligevel)
Det ville da være trist, hvis der ikke var nogle, der gik mod strømmen.

Jeg forsøger da absolut heller ikke at skjule, at jeg er kæmpe Shu-bi-dua
fan - tværtimod! Og derfor vil jeg da også mene, at de quizzer absolut ikke
kun bør bestå af "ring-i-næsen-musik"-spørgsmål.... Jeg vil nok næppe kunne
svare på så mange af dem uden at søge info på nettet - selvom jeg er 25 og
måske nok burde "kende noget til noget".

Eksempelvis sidder jeg netop nu og lytter til "Tørdans" med Jørgen & Michael
fra 1988. Det kunne være, jeg skulle lave en quiz Jeg har bare ingen
præmier....

Mvh
Karina

--

http://www.shubidua.nu
- dedicated to the best band ever

http://www.shubidua.nu/salimata/
- dedicated to my fosterchild from Mali

http://www.freestyledesign.dk
- we create your website

Fra : Peter G.

Dato : 06-08-02 15:34

Karina Hjorth <khjorth@oncable.dk> wrote...

> Eksempelvis sidder jeg netop nu og lytter til "Tørdans" med Jørgen & Michael
> fra 1988. Det kunne være, jeg skulle lave en quiz Jeg har bare ingen
> præmier....

Det gør ikke det store. Det er mere det sjove ved at deltage. Gå roligt i
gang. Jeg tror nok du skal få respons.

[Peter, som voksede op med ABBA, Nana Mouskouri og Shu-Bi-Dua da han var
lille]

--
M.v.h. / Kind regards, Peter.
Email address works.

Fra : Karina Hjorth

Dato : 06-08-02 20:00

> Det gør ikke det store. Det er mere det sjove ved at deltage. Gå roligt i
> gang. Jeg tror nok du skal få respons.

Okay, jeg prøver, om jeg kan hitte på nogle spørgsmål... Knap så mange som
Michaels citat-liste, men nogle lidt mere blandede...

Karina

Fra : Sune Mika Salminen

Dato : 02-08-02 22:45

dumdum wrote:

> [...]
> kendt faktum! Om hans art så bør værnes om kan da diskuteres, men jeg
> synes nu at han, dette levn fra en svunden tid bør bevares.

LOL, fuldstændig enig

> Ps: Er Katten en truet art?

Måske: http://www.cat-scan.com/

Jeg kan ikke finde ud af om jeg synes det er sjovt eller ej.

-Sune

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 02-08-02 23:12

dumdum <no-priv@te-answe.rs> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aienjl$lde$1@sunsite.dk...

> [...]
at
> han, dette levn fra en svunden tid bør bevares.

________

Tak for tilliden. Ja, man skal jo værne om alt godt. Det er en sund
indstilling, tihi

Hilsen Åge

Fra : Torben Larsen

Dato : 02-08-02 22:03

"Michael Westi" <michael.westi@get2net.dk> wrote in message
> Hvis der er stemning for at genoptage quizzerne, kommer jeg med en ny i
> næste uge.

Fyr løs......hvad er præmien ;)
--
Torben
http://www.petitiononline.com/warcrime/

Fra : Michael Westi

Dato : 03-08-02 01:55

Hej Torben.

Nå, så dukker du op(som trold af en æske)
Skal du prøve lykken, og se om du er den heldige igen

Præmien!!! Vent til søndag....(der bliver valgmuligheder)

Mvh Michael

Torben Larsen <turbonegro@[REMOVE]hotmail.com> skrev i en
nyhedsmeddelelse:aierrm$2it1$1@news.cybercity.dk...