Celleinformation på Siemens M35i
Fra : Søren Hindsholm

Dato : 01-08-02 19:38

Kan man få en Siemens M35i til i displayet at vise hvilken celle, dvs.
sendemast, den har forbindelse med? Manualen har ikke hjulpet mig.

P.f.t.

/Søren Hindsholm
9260 Gistrup

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 01-08-02 21:54

Søren Hindsholm <s@hindsholm.dk> wrote in

> Kan man få en Siemens M35i til i displayet at vise hvilken
> celle, dvs. sendemast, den har forbindelse med? Manualen har
> ikke hjulpet mig.

Medelelser -> Cell Broadcast:
Kryds i "Modtag"
Emneliste -> Nyt Emne:
Emne-id : 50
Navn : Cell Info (eller hva du nu lyster at kalde den).

Det skulle gerne gøre det, det virker i hvert fald for mig ;)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt/undtagelse
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/