Bortgives: Cribensis (dværgcichlider)
Fra : Anni Sten og Max Pet~

Dato : 01-08-02 18:54

Svigermors yngel er blevet for store til akvariet.
Det drejer sig, som nævnt i emnet, om 12 stk. dværgcichlider, flest hanner.
De befinder sig syd for Silkeborg.
Send mig en mail eller svar her i gruppen hvis du er interesseret.
Skriv samtidig hvor mange og af hvilket køn du aftager.

m.v.h.
Max

Fra : Madsen

Dato : 01-08-02 20:15

Anni Sten og Max Petersen skrev:

> Det drejer sig, som nævnt i emnet, om 12 stk. dværgcichlider,
> flest hanner. De befinder sig syd for Silkeborg.

Blot til orientering, men køb, salg og bytte henvises til gruppen:
news:dk.marked.privat.dyr.akvarium og også selvom du blot bortgiver
noget.

Se evt.: http://usenet.dk/grupper.pl?get=dk.marked.privat.dyr.akvarium

Madsen.

Fra : Anni Sten og Max Pet~

Dato : 01-08-02 21:53

Jep - kom netop i tanke om det efter at have sendt opslaget.
Jeg har sendt annulleringsanmodning til min nyhedsserver, men den er vist
lidt sløv i optrækket.

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-08-02 21:01

"Anni Sten og Max Petersen" skrev i en meddelelse:
> Jep - kom netop i tanke om det efter at have sendt opslaget.
> Jeg har sendt annulleringsanmodning til min nyhedsserver, men den er vist
> lidt sløv i optrækket.

Det er helt normalt, at der går lidt tid fra man sletter et indlæg til
det bliver fjernet fra serveren - og i den tid kan nogle godt nå at hente
det og så bliver det ikke slettet på disse personers PC.

Jeg havde ikke hentet nye indlæg i den periode - så jeg kan ikke
se dit indlæg - det er væk !

Det eneste jeg kan se er Madsens svar....

Jan Vestergaard
Mail jan@jve.dk Web: www.jve.dk