Pink Floyd
Fra : Martin Ploug

Dato : 01-08-02 18:16

Hej NG

Hvor finder jeg en tourplan for Pink Floyd ?
Hvis de da spiller live mere ?

Har været inde på www.pinkfloyd.com ,
men fandt ikke noget.

På forhånd tak.

/Martin

Fra : rasmus carlsen

Dato : 01-08-02 19:05

> Hvor finder jeg en tourplan for Pink Floyd ?
> Hvis de da spiller live mere ?
- de tager jo på turne i ny og næ ... sidste gang var i 1994 ... men så vidt
jeg ved er der ikke noget under opsejling. Men hvis du har mange penge kan
du jo flyvve til Roger Waters koncert ..

ras

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 01-08-02 19:24

On Thu, 1 Aug 2002 19:16:19 +0200, "Martin Ploug" <mp@mail.tele.dk>
wrote:

>Hej NG
>
>Hvor finder jeg en tourplan for Pink Floyd ?
> [...]

Gilmour gider ikke mere.

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jacob

Dato : 01-08-02 20:35

On Thu, 01 Aug 2002 20:23:44 +0200, Morten Bowman Hansen
<morten@NOSPAMbowman.dk> wrote:

>Gilmour gider ikke mere.

Han har da ellers spillet mindst 5 koncerter i 2002.

--
Jacob

http://liverare.cjb.net/

Fra : rasmus carlsen

Dato : 01-08-02 21:09

> Han har da ellers spillet mindst 5 koncerter i 2002.

- det er solokoncerter ikke?

ras

Fra : Jacob

Dato : 01-08-02 21:37

On Thu, 1 Aug 2002 22:08:44 +0200, "rasmus carlsen"
<rasmus.carlsen@tdcadsl.dk> wrote:

>- det er solokoncerter ikke?
Jo, men Rick Wright var gæst.

Og Nick Mason spillede med Roger Waters på Glastonbury.

Så der er ikke langt igen .

--
Jacob

http://liverare.cjb.net/

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 02-08-02 00:28

On Thu, 01 Aug 2002 22:37:06 +0200, Jacob <jjlarsen@fabel.dk> wrote:

>Jo, men Rick Wright var gæst.
>
>Og Nick Mason spillede med Roger Waters på Glastonbury.
>
>Så der er ikke langt igen .

Nick og Roger vil meget gerne, men indtil videre har Gilmoure blankt
afvist

Morten
morten@bowman.dk

Fra : kautaq

Dato : 02-08-02 22:20

Morten Bowman Hansen wrote:
Jacob wrote:

> Nick og Roger vil meget gerne, men indtil videre har Gilmoure blankt
> afvist

Fint! Så er der ingen vej tilbage: Waters, Wright, Mason & Barrett.

Det bliver stort!

PS: Jeg så i øvrigt Gilmour live sammen med McCartney i
BBC-Prime for nylig. Og det var ikke en gammel optagelse.

--oOo--

Syd has now virtually retired to Cambridge
where he works, among other things, as a gardener.

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 03-08-02 03:02

On Fri, 02 Aug 2002 23:20:21 +0200, kautaq <kautaq@post2.tele.dk>
wrote:

>Morten Bowman Hansen wrote:

>Fint! Så er der ingen vej tilbage: Waters, Wright, Mason & Barrett.
>
>Det bliver stort!

Ja det ville ikke være ringe! Lang næse til Gilmour)))))))))

Fra : kautaq

Dato : 03-08-02 22:51

Morten Bowman Hansen wrote:

> Ja det ville ikke være ringe! Lang næse til Gilmour)))))))))

Jeg så lige Waters live på NRK1 i nat, det var heller ikke så ringe.
For ikke så længe siden så jeg også Pink Floyd 1994, på samme kanal.

Det der slog mig var at de næsten lød ens. Forskellen mellem
Waters vs. Mason/Wright/Gilmour, var så lille at det for ikke
PF-kendere, må være meget svært at skelne om det er PF eller Waters
der spiller. Effekterne på scenen var dog i Waters tilfælde, ikke
så monster store som PF, men alligevel skåret over samme idé.

Det overraskede mig!

Hvorfor kalder Waters ikke sit band for Pink Floyd?
Hvorfor kalder de andre sig for Pink Floyd - må de det?
Jeg kan forstå at Gilmour ikke ønsker at indspille en
ny plade, fordi han ikke gider den efterfølgende turné.
Hvorfor kan de ikke bare indspille noget fedt musik, uden
at drage på turné?

Det gik jo som bekendt fint med Beatles uden koncerterne

Syd has now virtually retired to Cambridge
where he works, among other things, as a gardener.

Citatet er fra 70'erne. Er der nogen der ved hvordan det
går med det stakkels menneske nu om stunder?

> Morten

Go' ferie!

/Mike

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Jacob

Dato : 04-08-02 11:09

On Sat, 03 Aug 2002 23:50:49 +0200, kautaq <kautaq@post2.tele.dk>
wrote:

> Syd has now virtually retired to Cambridge
> where he works, among other things, as a gardener.
>
>Citatet er fra 70'erne. Er der nogen der ved hvordan det
>går med det stakkels menneske nu om stunder?

Han bor stadig i Cambridge i sin afdøde mor's hus og lever et stille
liv som Roger Barrett. Her nogle nye billeder af ham:
http://www.sydbarrett.net/subpages/pictures/90sup.htm

Jeg tror ikke han har arbejdet i lang tid, men lever af royaties som
der jo stadig kommer en del af, sidste udgivelse var Echoes (Best of
Pink Floyd) som jo havde en del Syd Barrett numre.

--
Jacob

http://liverare.cjb.net/

Fra : kautaq

Dato : 04-08-02 20:30

Jacob wrote:

> Han bor stadig i Cambridge i sin afdøde mor's hus og lever et stille
> liv som Roger Barrett. Her nogle nye billeder af ham:
> http://www.sydbarrett.net/subpages/pictures/90sup.htm

Ok. Tak for det.

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : sangpo@privat.dk

Dato : 09-08-02 12:57

kautaq <kautaq@post2.tele.dk> skrev:

> [...]
>
>Citatet er fra 70'erne. Er der
>nogen der ved hvordan det
>går med det stakkels menneske nu om stunder?

pink floyd har en flot site prøv og se på min
site hvor der er mange musiklinks video osv.
www.clemstrup.com
mvh jes clemstrup

Fra : kautaq

Dato : 09-08-02 20:56

In article <3d53adf6$0$87316$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
<sangpo@privat.dk> wrote:

> pink floyd har en flot site prøv og se på min
> site hvor der er mange musiklinks video osv.
> www.clemstrupupyours.com

Hold dit Spam for dig selv.

--
Mike http://home2.inet.tele.dk/kautaq

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 09-08-02 23:50

On Fri, 09 Aug 2002 21:56:07 +0200, kautaq <kautaq@post2.tele.dk>
wrote:

>Hold dit Spam for dig selv.

Enig! PF's side er glimrende, men så kunne man jo nøjes med at
indfføje dette link :http://www.pinkfloyd.co.uk/pages/main.html
Dårlig etikette!!

Morten
morten@bowman.dk