nudist
Fra : HH

Dato : 01-08-02 17:18

Jeg er en ung fyr som synes at nudisme lyder spændende. En måde at komme væk
fra hverdagens moderace, og ud i naturen sammen med ligesindede.

Hvordan bliver der set på en enlig ung fyr som synes om nudisme. Er det kun
en livsstil der er forbeholdt "midaldrende" ægtepar ??

Hvordan kommer jeg igang som nudist.

MVH

HH

Fra : Steffen Arnbo Nielse~

Dato : 01-08-02 17:41

Hejsa

For ikke så lang tid siden var der et artikel på ekstra bladets hjemmeside,
netop om unge nudister ...

de henviste til denne side : http://www.dun.dk/ (Danske unge naturister)

Måske kan den hjælpe dig igang ?

Steffen

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 01-08-02 18:36

Thu, 1 Aug 2002 18:41:07 +0200, skrev "Steffen Arnbo Nielsen"
<san@nospam.tdcadsl.dk>:

> [...]

Så vidt jeg kan se, er det første gang du deltager i debatten i
dss, så velkommen til.

Jeg håber, du vil få glæde af gruppen.

Jeg vil godt bede dig om en lille ting.

Når du svarer på et indlæg vær rar, at citere efter netiketten på
<http://www.usenet.dk/netikette/citatteknik.html>.
Se også min signatur.

Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -
tak.

med venlig hilsen
Knud
http://home13.inet.tele.dk/smedpark

Fra : Steffen Arnbo Nielse~

Dato : 01-08-02 19:28

> Så vidt jeg kan se, er det første gang du deltager i debatten i
> dss, så velkommen til.

Tak Tak ... Jeg har læst her længe men ikke rigtig følt for at skrive noget
før nu

> [...]
> Se også min signatur.
> Det vil gøre det nemmere og mere behageligt at læse dine svar -

Jamen det vil jeg da så prøve på at huske at gøre. Hvis jeg skulle glemme
det så
mind mig lige om det igen

Steffen

Fra : Amie

Dato : 01-08-02 18:24

Hejsa

> Jeg er en ung fyr som synes at nudisme lyder spændende. En måde at komme
væk
> fra hverdagens moderace, og ud i naturen sammen med ligesindede.

Det er da også en dejlig måde at gøre det på.. jeg synes selv at verden
ville være meget bedre hvis vi alle bare gik nøgne rundt. Så var der ikke
alt det moderes osv.... dog er jeg selv ultra blufærdig når det kommer til
min egen nøgne krop *G* men alt respekt til folk der godt vil gå nøgne rundt
sammen *S*

> Hvordan bliver der set på en enlig ung fyr som synes om nudisme. Er det
kun
> en livsstil der er forbeholdt "midaldrende" ægtepar ??

Det tror jeg skam ikke det er. Jeg er selv vokset op på nudist stranden i
Gittelege hver sommer med mine forældre. Nu er det godt nok mange år siden
jeg har været deroppe, men jeg kan da huske at der var masser af unge
mennesker også.

> Hvordan kommer jeg igang som nudist.

Der er jo direkte kluber for det ( har jeg hørt ) ... og hvis du vil gå lidt
længere end bare at være nøgne med folk, så er der jo swingergrupper hvor
man også går nøgen rundt sammen + man dyrker sex - og så kan det jo ikke
blive bedre *S*

Håber du finder dine nøgne venner *S* og jeg glæder mig da til at høre om
det - hvis du altså vil skrive om det herinde *S*

Amie

Fra : Chokmah

Dato : 01-08-02 18:48

On Thu, 1 Aug 2002 19:23:35 +0200, "Amie" <malene@dildoparty.dk>
wrote:

HI Ami du skriver for lidt og dukker for sjældent op

> [...]
>
>Det er da også en dejlig måde at gøre det på.. jeg synes selv at verden
>ville være meget bedre hvis vi alle bare gik nøgne rundt. Så var der ikke

se det er jo nemt nok at skrive - men nu ved jeg af erfaring Ami taler
sandhende jeg har nemligt deltaget i faktisk det vildets party jeg har
været til siden 1986 med Ami og det enste der hindrede hende - i at
vise hvordan den dildo der gik på omgang egentligt skulle bruges hvis
den skulle bruges efter den formode hensigt var rent faktisk det store
opbud af kamera

> dog er jeg selv ultra blufærdig når det kommer til
>min egen nøgne krop *G*

ahhh.... jeg synes sidst vi havde chat fest der var du noget karry med
at få drejet det web øje da du skulle i bad - du gjorde sgu da ikke

>men alt respekt til folk der godt vil gå nøgne rundt
>sammen *S*

ia det er da en fortrinelig ting - ofte har det været skrevet før -
men i mit gamle slæng der sad vi nu altid emd en jakke og et stykke
lokums parpir når vi så porno i hver sin stol - der var hverken fri
sind eller homoseksualitet - men såre enkelt jysk praktiskhed 5 mand
der skal ha en spiller det tager i mellem 5 og 15 minutter pr mand det
vil jo tage en evighed inden vi nåed så langt som at komme vider til
at se die hard 1 med bruce for gud_ved hvilken gang

> [...]
>Gittelege hver sommer med mine forældre. Nu er det godt nok mange år siden
>jeg har været deroppe, men jeg kan da huske at der var masser af unge

jow men hvad ejg sider og tænker på skal abstrahere eller glo ? eller
smug kikke fordi hvis man ser en man reelt synes er pæn - så bliver
situasionen jo ikke ringer af at vedkomne er afklædt - men i mellem
nudistser hvor går grænsen for hvor meget man kan tilade sig at glo ?
det er jo et kompliment et eller andet sted ???

jeg har godt nok ikke været på nudsit strand med har badet i bar røv
både i sorte dams doseringen og ....jeg kan ikke huske hvad den heder
en en eller anden park inde i byen ( Kbh ) skide fulde i 1989 - sorte
dams doserineg var nu en ringe ide har stadigt ar det var svært
forurenet !

MvH
Bo M M
--
http://www.chokmah.dk/
No Tame dog is gonna take my bone (Lou Reed)

Fra : Bo Warming

Dato : 01-08-02 21:00

> [...]
kun
> en livsstil der er forbeholdt "midaldrende" ægtepar ??

Man smider vel tøjet når det er varmt nok og på strande mm hvor nul snerper

Men piger gør sig kostbare også når alle er naturister - og de mange tyske
nudistlejre rapporterer at udkik til skønhed øger ikke hyppigheden af
erotik.

Fra : Chap

Dato : 01-08-02 21:30

On Thu, 1 Aug 2002 18:17:46 +0200, "HH" <hansehen@hotmail.com> wrote:

>Jeg er en ung fyr som synes at nudisme lyder spændende. En måde at komme væk
>fra hverdagens moderace, og ud i naturen sammen med ligesindede.

Blive nudist for at komme væk fra moderacet? Den har jeg aldrig hørt
for, men det er jo helt klart den perfekte løsning, også hvad angår
udgifter til tøj.

Den eneste bagdel er at man i stedet for tøj ofte bliver beklædt med
utøj - jeg måtte slås med 3-4 stikfluer og en stor sværm fluer idag da
jeg rendte nøgen rundt udenfor...

Chap

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 01-08-02 22:35

HH <hansehen@hotmail.com> scribbled:

Hej HH

> Jeg er en ung fyr som synes at nudisme lyder spændende. En måde at
> komme væk fra hverdagens moderace, og ud i naturen sammen med
> ligesindede.

Ok.

> Hvordan bliver der set på en enlig ung fyr som synes om nudisme. Er
> det kun en livsstil der er forbeholdt "midaldrende" ægtepar ??

Kunne jeg egentlig godt forestille mig.

> Hvordan kommer jeg igang som nudist.

Tager på stranden og smider tøjet. Hvis du er diskret, så er der ikke en
kæft, der siger noget. Det er min erfaring.

Mark

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-08-02 07:38

"HH" <hansehen@hotmail.com> wrote in message
> Jeg er en ung fyr som synes at nudisme lyder spændende. En måde at komme
væk
> fra hverdagens moderace, og ud i naturen sammen med ligesindede.

Se, nu kunne jeg jo godt tænke mig at spille djævlens advokat lidt: Din
forespørgsel forekommer mig en smule off-topic, da den officielle holdning
til nudisme (blandt nudister, that is) er, at det _intet_ har med
seksualitet at gøre. Hvis det er tilfældet, bør du jo nok rette din
forespørgsel i en ng under dk.fritid

Når det så er sagt, så må jeg jo hellere spille med åbne kort og erkende, at
jeg aldrig har troet nudister over en dørtærskel, når de med stor iver har
argumenteret for, at trangen til at smide tøjet _intet_ har haft med
seksuelle lyster at gøre.

--
-Jens B.

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 02-08-02 08:04

"Jens Bruun" <bruun_jens@bruun.com> skrev i en meddelelse
> [...]
med
> seksualitet at gøre. Hvis det er tilfældet, bør du jo nok rette

Øhhh - hvor ved du det fra? Den eneste nudist jeg har kendt var
det ihvertfald i forhold til sex.

> [...]
stor iver har
> argumenteret for, at trangen til at smide tøjet _intet_ har haft

Vi er selv naturister - og det har intet med Sex at gøre, så mon
ikke du blandet de to begreber sammen.

Der findes en kæmpenaturist campingplads i frankrig, hvor forældre
kommer med deres børn og unge. Den ligger lige op ad en alm.
campingplads men jeg husker desværre ikke placeringen. Der findes
også en naturist campingplads i DK - den har endda været vist i en
udsendelse i TV, men igen husker ikke hvor.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Jens Bruun

Dato : 02-08-02 11:21

"J¤mfruen)" <jomfru_d@worldonline.dk> wrote in message

> Øhhh - hvor ved du det fra? Den eneste nudist jeg har kendt var
> det ihvertfald i forhold til sex.

Så du giver mig altså ret?

> Vi er selv naturister - og det har intet med Sex at gøre, så mon
> ikke du blandet de to begreber sammen.

Næ, jeg tror du nægter at kalde en spade for en spade

> [...]
> også en naturist campingplads i DK - den har endda været vist i en
> udsendelse i TV, men igen husker ikke hvor.

Har set udsendelsen. Campingpladsen ligger vist ved Cap d'Agde i Languedoc.
Og fortæl mig forresten så lige, hvorfor netop vollyball er så populær en
fritidsadspredelse der og andre naturist-steder?

--
-Jens B.

Fra : Fluffi

Dato : 03-08-02 19:18

Hejsa.

Jeg er ikke selv nudist, men jeg ved da hvor der ligger en
naturistcampingplads i Danmark.

Adresse:
N.F.J. Naturistcamping
Kystvejen 258
Kysing Strand
8300 Odder
Tlf: 86558365
Telefax: 86558365

En god og hyggelig naturist campingplads direkte ved fin badestrand med gode
muligheder for surfing. Gode faciliteter, legeplads og masser af muligheder
for aktiviteter (f.eks. boccia-bane).

Fluffi
http://fluffi.diaper.dk

Fra : naturistpar

Dato : 17-11-03 23:30

"
> [...]

> også en naturist campingplads i DK - den har endda været vist i en
> udsendelse i TV, men igen husker ikke hvor.

Udsendelsen fra TV som du skriver om hedder "Bar røv og stråhat" og
omhandler N.F. Lillebælt, som er en naturistcampingplads tæt ved
Middelfart.
Udsendelsen blev første gang vist vinteren 2000/2001 og genudsendt 3
gange derefter.
Også sommeren 2002 var campingpladsen omtalt i TV.

se den plads på www.naturisme.dk eller besøg den i 2004

Hilsen
Naturistpar

http://www.kandu.dk/