Foto
IBM760 5420
Teil 3020
Billede til kritik uge 17
Fra : Rask

Dato : 16-02-01 14:17

Hej jeg ved ikke lige om jeg er lige tidligt nok ude, men det kunne være
sjovt med lidt kritik any way..
Billedet er taget på toppen af Pyli der ligger på Kos sidste sommer.
Det er taget med Nikon F70 og et 35mm Nikon optik.
Det er første gang jeg prøver det her så bær over med mig..

ups ! det ligger der hvist 2 gange..
Undgyld
Hilsen Kasper.

Det findes på: http://fotokritik.jirty.dk/index_text.asp

Fra : Mikkel Rasmussen

Dato : 16-02-01 16:49

Du skal lige være opmærksom på at billedet ikke kan ses før uge 17!

Mikkel Rasmussen
http://hjem.get2net.dk/footech

Fra : Rask

Dato : 17-02-01 11:33

ok så må jeg jo vente..

Fra : Hans Pedersen

Dato : 19-02-01 18:32

On Sat, 17 Feb 2001 11:32:36 +0100, "Rask" <rask@rigtigmand.dk> wrote:

>ok så må jeg jo vente..

Er jeg den eneste, der får denne besked, når man forsøger at komme ind
på siden?

Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80004005'

[Microsoft][ODBC Microsoft Access Driver] '(unknown)' is not a valid
path. Make sure that the path name is spelled correctly and that you
are connected to the server on which the file resides.

/index_text.asp, line 31

Det er typisk Microsnot...
*ønsker at alle gad bygge sider på PHP og MySQL*

--
Hans Pedersen
ICQ: 9178476

Fra : Rask

Dato : 19-02-01 22:15

Jeg er ikke støt på fejlen !!

Fra : Kristian Amby

Dato : 19-02-01 22:36

On Mon, 19 Feb 2001 22:14:46 +0100, "Rask" <rask@rigtigmand.dk> wrote:

>Jeg er ikke støt på fejlen !!

Jeg kan ingenting se, kun fejlmeddelelsen.

Fra : Rask

Dato : 19-02-01 22:55

Det er sku rigtig der er noget helt galt..
Så prøver jeg sku lige at smide billedet ud på en anden side.. Adressen
kommer senere..