Hvilken sang er dette og hvem har lavet de~
Fra : Andreas Holt

Dato : 01-08-02 16:51

Hej gruppe.

Jeg vil meget gerne finde ud af kunstner og titel til en bestemt sang, men
jeg har brug for noget hjælp da jeg ikke selv kan finde noget på google
etc...

Det er en mand, der synger og i omkvædet lyder noget af teksten: "Tik tak
(tick tack?) (evt. tik tok?) You are the rhythm of my heart, rhythm of my
heart, rhythm of my heart." Han synger også noget i retningen af: "Girl, you
make my dream come true" eller blot "are my dream come true." Han synger
meget tit girl...

Det er en slags balade af en art. Lidt blød techo-agtigt...?

Jeg hørte det fra en CD med diverse kunstnere ala Absolute Music men det var
ikke Absolute Music ;) CD'en var lilla og nummeret var track nr. 4, og den
er fra før 1997. Progressive Attack var der også et nummer, der hed, på den
CD.

Det er sparsomme oplysninger, men jeg håber, der er nogle, der kan genkende
nummeret. Så ville jeg blive meget glad :)

mvh
Andreas

Fra : Familien Rohde

Dato : 02-08-02 08:40

Hej Andreas,

Sangen du tænker på er "I Wanna Sex You Up" med Color Me Badd. Den blev
voldspillet i radioen - og er helt tilbage fra 1991.

God weekend.

Mvh. Søren Rohde

--
Med venlig hilsen Søren Rohde

Fra : Andreas Holt

Dato : 02-08-02 22:14

> Sangen du tænker på er "I Wanna Sex You Up" med Color Me Badd. Den blev
> voldspillet i radioen - og er helt tilbage fra 1991.

Nej, det er desværre ikke den :(

> God weekend.

Tak, i lige måde :)

mvh
Andreas

Fra : Familien Rohde

Dato : 03-08-02 18:11

> Nej, det er desværre ikke den :(

Hmm... den har ellers de elementer du efterlyser: "tik-tak" samt "girl you
make my dream come true"...

Med venlig hilsen Søren Rohde

Fra : Andreas Holt

Dato : 03-08-02 22:38

> Hmm... den har ellers de elementer du efterlyser: "tik-tak" samt "girl you
> make my dream come true"...

Ja, det er rigtigt nok, men det var bare ikke den, jeg tænkte på. Ellers tak
for hjælpen :)

mvh
Andreas

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 03-08-02 21:14

> [...]
> er fra før 1997. Progressive Attack var der også et nummer, der hed, på

ud fra disse oplysninger søgte jeg lidt på Allmusic.com og kom frem til
følgende:

http://allmusic.com/cg/amg.dll?p=amg&sql=Aoq5tk6hxwkr0

Helt lilla er den ikke, men måske er det den du leder efter?

/Morten