hjælp
Fra : Ham selv \(7990\)

Dato : 01-08-02 14:59

jeg skal have en ny motor i min 23fod`s motorbåd.

jeg har tænkt på at skære ud i bagenden og montere to stk påhængsmotor i
stedet for den indenbors motor.,

Er der nogen der har nogle gode ider eller erfaringer/viden om dette??

kan den holde til det ?
bagenden er lavet af noget meget kraftig krysfiner belagt med glasfiber
resten af båden er glasfiber.

Fra : Ham selv \(7990\)

Dato : 01-08-02 15:01

glemte at nævne at båden er med et z-drev

Fra : Tim Sørensen

Dato : 01-08-02 21:31

"Ham selv (7990)" <pol@tdcadsl.dk> wrote in message
> [...]
>
> kan den holde til det ?
> bagenden er lavet af noget meget kraftig krysfiner belagt med glasfiber

Hvorfår ikke bare beholde dit Sterndrive?
Det er meget mere sikkert/stabilt.

Sæt du i stedet en god stor MerCruiser i

--
Mvh.... Tim Sørensen
http://www.dondata.dk/