Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
se billeder på DVD/ TV?
Fra : Morten Jensen

Dato : 01-08-02 14:40

Jeg vil gerne se/ fremvise mine digitale fotos på TVet gennem
DVD-afspilleren. Den kan afspille CD-Rer og så er det måske muligt at brænde
en CD med billeder som kan vises på TVet? Men hvordan?
-Morten Jensen

Fra : Madsen

Dato : 01-08-02 15:00

Morten Jensen skrev:

> Jeg vil gerne se/ fremvise mine digitale fotos på TVet gennem
> DVD-afspilleren. Den kan afspille CD-Rer og så er det måske muligt
> at brænde en CD med billeder som kan vises på TVet? Men hvordan?

Det bliver der ret tit spurgt om her i gruppen:
Prøv evt. at kigge her: http://makeashorterlink.com/?W2BC25861

Madsen.

Fra : Tom Dalgaard Peterse~

Dato : 01-08-02 23:09

du kunne i det mindste henvise til en anden ng. Og hvis du er træt i øjnene af andres gentagede spørgsmål - læser du måske formeget ng's - easy and simpel - true NOT??? (som et hint har jeg ilagt en enkelt sproglig anomali - så kan du jo rense den - for os alles skyld)
MjøssesVogsvidere Hallejula

Fra : Madsen

Dato : 02-08-02 02:14

Tom Dalgaard Petersen skrev:

> du kunne i det mindste henvise til en anden ng.

Hvorfor det når jeg kan henvise til denne?

> Og hvis du er træt i øjnene af andres gentagede spørgsmål - læser
> du måske formeget ng's - easy and simpel - true NOT???

Jeg hjalp manden med at finde et svar på sit spørgsmål.
Slap dog af menneske og tag et koldt bad.

Madsen.

Fra : Kasper

Dato : 01-08-02 21:39

"Morten Jensen" <morten.jensen@sol.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
brænde
> en CD med billeder som kan vises på TVet? Men hvordan?

Hej Morten.

Jeg prøvede en dag at brænde mine billeder ud som en Video-CD (VCD) - og det
virkede sgu.. Jeg har gjort det gennem brændeprogrammet Nero-Burning
rom 5.5. Her valgte jeg at jeg ville lave en VCD og brændte ca 1.000
billeder ud på VCD (CD-ROM). Det tager lidt tid, da brændeprogrammet
konverterer (komprimerer) alle billederne til det rette TV-format. Du kan
altså ikke hive billederne tilbage på computeren når de er brændt ud på en
VCD (brug det ikke som backup af dine billeder)

Det eneste det derefter kræver, er at din DVD afspiller kan afspille VCD
(Det kan de fleste)

Håber det virker for dig.

Hilsen Kasper.

Fra : Frank K. Jensen

Dato : 01-08-02 22:42

> Du kan
> altså ikke hive billederne tilbage på computeren når de er brændt ud på en
> VCD (brug det ikke som backup af dine billeder)

Hvis du bruger WinOnCD, så kan du lave en VCD, som også har html sider, og
hvor de originale billeder også ligge på CD'en.

mvh Frank