javascript til resize af browservindue - K~
Fra : Lars Bom Huusfeldt

Dato : 01-08-02 14:30

Knud nævnte tidliger et javascript til at resize browservindue med (har
kigget tilbage men kan ikke finde det igen) - det skulle bare skrives i
adresselinien...og var bare godt!

Er der en der kan huske det ?

Fra : N/A

Dato : 01-08-02 16:52

Fra : Lars Bom Huusfeldt

Dato : 01-08-02 16:52

takker det var det script Kim kom med..... (måske min dårlige formulering) -
men nu skal jeg nok huske det !