GTA3 - Tank
Fra : Jacob Christiansen

Dato : 01-08-02 14:19

Hvad er den nemmeste måde at få fat i en tank på?

Fra : Simon Kamber

Dato : 01-08-02 14:28

On Thu, 1 Aug 2002 15:18:50 +0200, "Jacob Christiansen"
<jaquilo@ofir.dk> wrote:

>Hvad er den nemmeste måde at få fat i en tank på?
Mener koden er giveusatank. Ellers kan man vist hente en tank i
militærbasen når man har gennemført spillet. Er dog ikke sikker på
nogle af ovenstående.
--
Simon "Black" Kamber
ved email, fjern REMOVETHIS fra adressen

Fra : SG

Dato : 01-08-02 17:35

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> skrev i en
meddelelse news:3d493737.6312697@news.sunsite.dk...

> Mener koden er giveusatank. Ellers kan man vist hente en tank i
> militærbasen når man har gennemført spillet. Er dog ikke sikker på
> nogle af ovenstående.

Du kan faktisk få fat i en uden at snyde.

Det er ikke den nemmeste måde, men den er sjov, og man får helt
følelsen at have præsteret noget, når det lykkedes.

Når du har fået adgang til ø nr. 3, kan du komme op på højeste
wanted-level (6 stjerner). Skyder du nok politifolk kommer du, så
wanted-level når maks, så kommer tanksene kørene helt automatisk. En
gang i mellem hopper førererne (bemærk, at der er 2) ud af deres tank,
og så kan du lynhurtigt nuppe den.

Det lyder jo meget nemt, men det er trods alt ikke helt så let som det
lyder, for de forsøger jo at slå dig ihjel

Men gør sådan:

1. Saml en masse våben og ammunition - du får brug for det. Skaf dig
desuden maks. health og et skjold.
2. Gå ind i den netcafé, der ligger på ø nr. 2 (tæt på broen til ø nr.
1) - du skal lige smadre ruderne først for at komme ind.
3. Gå op på øverste etage i netcaféen - her kommer politiet nemlig
aldrig op - jeg har ikke set det i hvert fald, og helikopterne kan
ikke se/skyde dig.
4. Nu skal du så bare begynde at skyde ud af vinduerne efter alt og
alle - et par bazooka-skud skal nok hurtigt få din wanted-level opad.
5. Når politiet og senere FBI dukker op skal du finde et godt sted at
placere dig, så de får svært ved at få ram på dig.
6. Bliv ved med at ødelægge alt, som du kan se (og pas på dig selv) -
til sidst hvis du stadig lever - dukker tanksene op i hobetal.
7. Det kan tage lidt tid før militærfolkene forlader deres tanks, men
det sker!
8. Husk at begge kørere skal være ude af tanken ellers bliver du
bustet, når du forsøger at stjæle den. En tank er typisk forladt, når
den har holdt stille i et stykke tid.
9. Nu skal du så til det farlige - at bevæge dig nedenunder og ind i
tanken. (sørg for at dræbe så mange soldater, som muligt inden du gør
det.
10. Når du har tanken, så er det med at komme væk - godt nok kan de
holde til ret meget, men målet er at få den kørt hjem, så du kan save
spillet.
11. Tag hjem og gem spillet.
12. Din wanted-level kan nu være forsvundet, hvis ikke, så luk spillet
ned, start det igen og hent det gemte spil. Det virkede for mig.

Nu er tanken din til evigt eje.

-SG

Fra : Jacob Christiansen

Dato : 01-08-02 18:49

Jeg takker for din helt igennem gennemførte manual

Fra : Simon Kamber

Dato : 01-08-02 22:03

On Thu, 1 Aug 2002 18:34:42 +0200, "SG"
<ssamsonice-fjern-dette@hotmail.com> wrote:

>Du kan faktisk få fat i en uden at snyde.
Det er vel ikke snyd at hente en tank i militærbasen.

Fra : SG

Dato : 02-08-02 20:39

"Simon Kamber" <simon_kamber@hotREMOVETHISmail.dk> skrev i en
meddelelse news:3d49a144.33462416@news.sunsite.dk...

> Det er vel ikke snyd at hente en tank i militærbasen.

Nææh, men det skrev jeg vel heller ikke.

Jeg synes bare, at den metode, som jeg beskrev, var den sjoveste.
Derfor gav jeg den - men hvis du bedre kan lide at skaffe den på en
anden måde - så ok med mig.

Fra : Nanna D.R.

Dato : 05-08-02 09:02

Ellers kan man vist hente en tank i
> militærbasen når man har gennemført spillet. Er dog ikke sikker på
> nogle af ovenstående.

Jo, den er god nok. Når man har gennemført alle storymissionerne kan man
hente en tank
i militærbasen på Staunton Island.
Tanken kan bruges på ALLE rampages, -pånær dem der kræver headshot!

Nanna

Fra : Peter Frederiksen

Dato : 05-08-02 10:11

Nanna D.R. wrote:

> Jo, den er god nok. Når man har gennemført alle storymissionerne kan man
> hente en tank
> i militærbasen på Staunton Island.

Hmm, da jeg havde gennemført alle story missionerne kom der rulletekster,
og så sluttede spillet.
--
Peter Frederiksen

Fra : Nanna D.R.

Dato : 05-08-02 12:02

"Peter Frederiksen" <peterbf@skjoldhoej.dk> skrev i en meddelelse

> Hmm, da jeg havde gennemført alle story missionerne kom der rulletekster,
> og så sluttede spillet.

Ja, men du kan da sagtens spille videre -det kunne jeg. Men jeg manglede
også en del telefon missioner og rampages o.s.v.
Han "genopstår" foran sit hideout....

Fra : Nanna D.R.

Dato : 05-08-02 12:42

> Ja, men du kan da sagtens spille videre -det kunne jeg. Men jeg manglede
> også en del telefon missioner og rampages o.s.v.
> Han "genopstår" foran sit hideout....

P.s. Det gælder ialtfald på PS2 som jeg spille på!

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-02 18:21

>P.s. Det gælder ialtfald på PS2 som jeg spille på!

Og det er præcis det samme som med PC-versionen. Efter rulleteksterne
er slut, så kan man fortsat rende rundt og gøre hvad nu end har lyst
til at gøre. Og det kunne f.eks. være, at klare de "bonus"-missioner
man endnu ikke måtte have klaret. Eller lære at flyve... :)

Spillet er jo desuden heller ikke rigtig slut før man har opnået 100%
- jævnfør de stats man kan se fra hovedmenuen.

Mvh, Claus
--
I never apologize! I'm sorry, but that's the way I am.
- Homer Simpson

Fra : danni plougmann

Dato : 05-08-02 22:00

> Spillet er jo desuden heller ikke rigtig slut før man har opnået 100%
> - jævnfør de stats man kan se fra hovedmenuen.

aaargggh nævn ikke det med de 100% jeg bliver frusteret.
jeg var så %#%"!"# tæt på jeg fandt alle hidden packase alle unique jumps,
alle rampage,
alle telefonboksmissioner, toys missionerne, 4x4 missionerne.
den eneste store fejl jeg lavdede var på ø1 hvor jeg kom til at gennemføre
missionerne i en forkert rækefølge øv øv øv øv.

99% gennemført, jeg droppede spillet i frustration, gad ikke at starte
forfra.
sker der noget specielt ved 100% gennemført.

/danni plougmann

Fra : Ukendt

Dato : 05-08-02 23:34

>aaargggh nævn ikke det med de 100% jeg bliver frusteret.
>jeg var så %#%"!"# tæt på jeg fandt alle hidden packase alle unique jumps,
>alle rampage, alle telefonboksmissioner, toys missionerne, 4x4 missionerne.

Og vel også taxa-, politi, ambulance- og brandbil-missioner? Eller
tæller de ikke med i de 100%?

>den eneste store fejl jeg lavdede var på ø1 hvor jeg kom til at gennemføre
>missionerne i en forkert rækefølge øv øv øv øv.

Forkert rækkefølge!? Det er da vel forhåentlig ikke muligt at gøre?
Sådan noget må bare ikke kunne lade sig gøre. Æv, hvor kikset i et
ellers gennemført spil.*

Men fortæl endelig? Hvilke(n) mission(er) er der tale om? Hvad kan man
gøre forkert? Og endnu mere interessant; hvad bør man ikke gøre!? :)

>sker der noget specielt ved 100% gennemført.

Tja, eftersom jeg, øh... på grund af tidsmangel(!) pt. kun har klaret
85% (og 67 ud af 73 missioner), så må der vist være en anden der skal
svare på det. :)

*: Okay, en enkelt ting mere generer mig grusomt. Undervejs i spillet
bliver man uvenner med indtil flere bander, som går helt amok, når man
er i nærheden af dem. Det er også i orden. Men når man har klaret alle
storymissionerne, så havde jeg gerne set, at det element holdt op, så
man bedre kunne køre rundt og "lege" med spillet.

Hvad er det forresten for noget med den soldaterstatue foran
lufthavnen, der har en trafikkegle på hovedet? Nogen mening med det?

Mvh, Claus

Fra : Nanna D.R.

Dato : 06-08-02 08:56

> Men fortæl endelig? Hvilke(n) mission(er) er der tale om? Hvad kan man
> gøre forkert? Og endnu mere interessant; hvad bør man ikke gøre!? :)

SPOILER:
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
..
På Staunton Island er en af missionerne at slå Kenji ihjel.
Man kan tage den mission for tidligt, -før alle missioner var klaret fra
ham -så kan man ikke opnå de 100%

Absolut ingenting!

> [...]
> storymissionerne, så havde jeg gerne set, at det element holdt op, så
> man bedre kunne køre rundt og "lege" med spillet.

Du har ret og det er lidt irriterende. Jeg kan stort set ikke cruise i
Portland mere. Bliver hevet ud af bilen, eller slagtet i Saint Marks af
mafiaen

> Hvad er det forresten for noget med den soldaterstatue foran
> lufthavnen, der har en trafikkegle på hovedet? Nogen mening med det?

Det har jeg slet ikke set. Tjek
http://www.gta3.com/
evt. deres forum -de ved næsten alt!

Fra : danni plougmann

Dato : 01-08-02 22:09

"Jacob Christiansen" <jaquilo@ofir.dk> wrote in message
> Hvad er den nemmeste måde at få fat i en tank på?

skriv giveusatank mens du spiller