Søges: fiskepladser
Fra : L.K

Dato : 01-08-02 13:56

Jeg har efterhånden været lystfisker i 35 år, og efterhånden er det svært at
finde ordentlige fiske steder, derfor vil jeg høre om der er nogen der har
nogle gode foreslag til kyst fiskeri i østjylland efter fladfisk og torsk

Fra : EV0L

Dato : 01-08-02 14:41

> [...]
> nogle gode foreslag til kyst fiskeri i østjylland efter fladfisk og torsk

Jeg ville tro man kendte massere af gode pladser hvis man har fisket så
længe som du har???

-e.

Fra : H.O.T

Dato : 01-08-02 15:59

"EV0L" <evol@evol.dkxx> skrev i en meddelelse
> at
>
> Jeg ville tro man kendte massere af gode pladser hvis man har fisket så
> længe som du har???
>
> Det svar er det mest tåbelige, jeg har set længe.....Hvis du ikke kan
bidrage med noget fornuftigt, så hold dig dog væk.......Fordi du er så
indskrænket, at du ikke vil dele oplysninger med andre, så er vi her, mange,
der gerne gør det......

Henrik

Fra : EV0L

Dato : 01-08-02 23:41

Jeg syntes ikke det ikke er bidragende at svare på L.Ks besked, jeg vil
gerne undskylde til ham hvis han følger sig trådt over tæerne, men han kunne
jo svare tilbage som med en god forklaring som der også er blevet gjort! Men
nu skal du høre kammerat, hvis der er nogle der indskrænket så er det
fandeme dig og sådanne nogle kommentar de er ikke gavnende for dette eller
andre forumer hvor vi diskutere! Så hvis der nogle der kunne holde deres
platte og kedelige tilsvinelser af andre folk for sig selv så det fandeme
dig selv! Jeg er så træt af altid er et nedvædrende svar til alt man skriver
i disse NGer! Det ender sku da med at man ikke gider svare folk længer! Oven
i købet har jeg selv deltaget alt hvad jeg kan med bidrag til hvor man kan
fiske i denne NG! Og det er selvom jeg ikke har fisket særligt længe og ikke
særligt mange steder, så det er noget være møg at fyre af! Hvordan havde du
forstillet dig man skulle blive klogere i dette forum, eller er det kun for
folk som dig selv der ved alt på forhånd?! Så pak din attitude ned og snak
om fisk hvis du skal sende indslag her!

-e.

Fra : Michael Boysen

Dato : 02-08-02 00:41

EV0L skrev:
[snip en lang mail]

Nu er det ikke for at være belastende, men vil du ikke nok læse:

Jeg anede ikke hvad dette indlæg drejede sig om - fik kun en ny tråd indledt
med Re: Søges: Fiskepladser.

Det er en anelse irriterende, at skulle scrolle ned i bunden for at læse
nogle brudstykker, før man kan scrolle tilbage til toppen og begynde at læse
dit indlæg.

Men for at hjælpe lidt har jeg fundet flg til dig:
http://www.lystfiskernet.dk/fiskepladser.asp

Havde også et rigtig godt link på lager, men det er desværre ikke
tilgængeligt længere.
Jeg har dog fundet ejeren af domænet og ringer til ham i morgen. Hvis han er
villig til at sende siden til mig, uploader jeg den og poster et link.

Venlig hilsen - knæk og bræk.
/Michael Boysen

Fra : Michael Boysen

Dato : 03-08-02 16:22

Michael Boysen skrev:
> [...]
er
> villig til at sende siden til mig, uploader jeg den og poster et link.

Desværre!
Jeg har gjort stort set alt, men manden er som sunket i jorden

Venlig hilsen
/Michael Boysen

Fra : H.O.T

Dato : 02-08-02 05:15

"EV0L" <evol@evol.dkxx> skrev i en meddelelse

Hvis du har fuldt med i gruppen, i et stykke tid, så ved jeg ikke, om du
kan huske, at i forsommeren, havde en debat ang. hvad det er, folk svare i
denne gruppe.....Hvis du spurgte om grej, så var alle hjælpsomme, men når du
spurgte om fiskesteder, så var det mest udbredte svar 1: slå op på google
eller 2. i vandet.....
Siden den gang, har der været en god debat herinde, og folk har svaret, på
en normal måde....
Når jeg så ser, dit svar,
" Jeg ville tro man kendte massere af gode pladser hvis man har fisket så
længe som du har???"
Så føler jeg, at det både er ironisk, sarkastisk, men utroligt
intetsigende....
Kan slet ikke se, hvorfor du skal have en forklaring......

Hvis du vil blive klogere i dette forum, så er det da ikke ved at svare, men
ved at spørge.....
Jeg får selv utrolige mange gode fif herinde, og er ikke bleg for at give et
par gode råd, når det er noget, jeg ved noget om.

Men fiskning i Østjylland, er nok så fjernt, fra de områder, hvor jeg
normalt fisker.......

Henrik
ps...Det er ikke forbudt at underskrive indlæggende med underskrift.....

Fra : EV0L

Dato : 02-08-02 23:35

> Så føler jeg, at det både er ironisk, sarkastisk, men utroligt
Hvad du følger er ironisk og sarkastisk vedkommer ikke mig eller andre i
dette forum, hvis du ikke syntes om mine spørgsmål og svar så bare lad være
med at svare tilbage jeg er træt af mudderkastere som dig! Jeg sviner ingen
til i mine mails og det burde du også være for god til! Dine personlige
mening er jeg lige glad med at høre! Med mindre det drejer sig om
fiskerri...

> Hvis du vil blive klogere i dette forum, så er det da ikke ved at svare,
men
> ved at spørge.....
Selvfølgelig lære man også af at svar på spørgsmål, ellers ved jeg ikke
hvilke måder du plejer at lære på? Det kalder man "dialog" og er yderst
indlærende.... Jeg sprøger og jeg svare på hvad jeg syntes jeg vil svare på,
det behøver jeg heller ikke dig som smags dommer på!
Så vil jeg påpege at alt dette staret med en mail der har to oplysninger! En
om en fyr der har fisket i 35 år og en om han gerne vil finde nye steder
ok?! Hvorfor skal man vide at han har fisket i 35 år hvis det er fordi han
vil finde nye steder??? Jeg spørger "kender du ikke mange fiske sted nu du
har fisket i 35 år??? (Igen han har selv oplyst det om de 35 år) Du svar
praktisktalt at jeg er en idiot og ikke skal skrive indlæg i denne NG?!?!
Han kan der bare svar hvorfor han vil finde nye steder! Der kan da vælre så
mange grunde... Bor han ved den å der blev svinet til med gamel dansk? Har
han erffaret at der ikke længer er lige så mange fladfisk i Øresund? Hvad er
det der gør vi skal have en oplysning om han har fisket så længe og nu søger
nye pladser??? Hvis jeg ikke må sprøger, hvad f....... skal vi så med dette
forum overhovedt???

> Jeg får selv utrolige mange gode fif herinde, og er ikke bleg for at give
et
> par gode råd, når det er noget, jeg ved noget om.
Mærkeligt du så sakal beskylde mig for ikke at bidrage?! Jeg har skrevet
massere af indslag om mine erffaringer i KBH området? Og for min skyld kan
du bare lade være med at læse dem, men du skal ikke beskylde mig for ikke at
ville ud med fiskesteder eller erffaringer som jeg har! Så er det da vist
fordi du ikke følger med i denne NG!!!

> Henrik
> ps...Det er ikke forbudt at underskrive indlæggende med underskrift.....
Der er vist flere ting der skulle være forbudt hvis du skulle bestemme over
disse NGér
-e.

PS. Gider ikke køre længere på denne tråd, nu kan du sidde her og skrive
dine kedlige beskyldninger og formodninger om andre folks ironi og sarkasme
for dig selv! Jeg vil heller diskutere lystfiskeri! Så fremover skal du være
mere end velkommen til at ignorere mine mails, nu du syntes at jeg skriver
for ironisk og sarkastisk til dine sarte øre!

Fra : L.K

Dato : 01-08-02 16:11

Selv efter mange år sker der nye ting, og stederne for god fangst skifter
hele tiden, so wake up litle boy

Fra : EV0L

Dato : 01-08-02 23:45

> hele tiden, so wake up litle boy

Det svar jeg sendte til H.O.T er også gældende lidt for dig, jeg syntes da
selvfølgelig at du skal svare og det er et ok svar du giver, men der sku
ingen grund til at skrive andet vel, den der skide kommentar du åbenbart
lige har behov for at sende med er ikke til gavn for værken dig eller mig er
den?

Fra : Michael Boysen

Dato : 02-08-02 00:42

EV0L skrev:

> [...]
> lige har behov for at sende med er ikke til gavn for værken dig eller mig

Her har jeg absolut ingen anelse om, hvad du svarer på og hvem du svarer.

Venlig hilsen
/Michael Boysen

Fra : Alex Linaa

Dato : 02-08-02 12:25

> [...]
> nogle gode foreslag til kyst fiskeri i østjylland efter fladfisk og torsk

Fladfiskene har jeg ikke megen erfaring med, men mine egne hot spots hvad
angår torsk er følgende:

Katholm/Havknude: I den sandede vig syd for Havknude.
Gjerrild klint: 2 km. sydøst for klinten, hvor stranden består af store
rullesten.
Helgenæs: Øst for fyret

Håber du kan bruge dem til noget

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : L.K

Dato : 02-08-02 22:15

Jeg har aldrig prøvet øst for fyret ved Helgenæs, det var måske en tur værd.

Fra : Alex Linaa

Dato : 03-08-02 12:10

> Jeg har aldrig prøvet øst for fyret ved Helgenæs, det var måske en tur
værd.

Det er et sted der fisker helt godt om natten. Der kan dog være problemer
med vinden, da det er en ret ubskyttet pynt.
Hvis vinden viser sig for hård, kan du trække et stykke op ad østsiden af
Helgenæs til Esby.

Venlig hilsen
Alex Linaa

Fra : L.K

Dato : 02-08-02 22:19

Jeg vil da også gerne give en undskyldning til EVOL, hvis jeg har stødt ham
ubegrundet, jeg er ikke ude på at støde nogen, men jeg er efterhånden lige
så træt som i også er af at der kommer dumme bemærkninger, og derfor svarede
jeg på denne måde som jeg gjorde, og hvis det ikke var ment på den måde fra
EVOL, beklager jeg meget!!!! min bemærkning.

Fra : EV0L

Dato : 03-08-02 12:26

No hard feeling
-e.