MS Windows
briani 27239
Hvordan sætter jeg XP til at køre win98?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 01-08-02 13:58

Jeg fik denne besked på et forum fordi jeg havde problemer med et spil.

What's wrong? Windows XP is wrong.
Try turning the compatibility mode to Win 95/98.
Or even better, get Windows ME

Men hvordan gør jeg det?

mvh Thomas

Fra : Lars Stokholm

Dato : 01-08-02 14:04

In news:dk.edb.system.ms-windows Thomas Hjort wrote:

> [...]
>
>What's wrong? Windows XP is wrong.
>Try turning the compatibility mode to Win 95/98.

Under egenskaber for den exe-fil du vil køre findes der et faneblad.

--
Lars Stokholm (resided somewhere in North Zealand, Denmark)
"We just like the dots" - Michael Stipe on R.E.M.'s name.

Fra : Kaj-Aage Krull

Dato : 01-08-02 14:07

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> wrote in message
> [...]
>

> Men hvordan gør jeg det?
>
> mvh Thomas
>
> Højreklik på exe-filen til det pågældende spil. (Hvis du ikke ved, hvor
den er installeret, findes den nemmest med søgefunktionen.)
I højreklik-menuen klikker du på egenskaber og derefter fanen
Kompatibilitet. Der kan du vælge, hvilket styresystem winXP skal emulere
overfor dit spil. Held og lykke med det
kru

Fra : Klitgaard

Dato : 01-08-02 15:25

"Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> Or even better, get Windows ME

Hehe, det tror jeg kun vil gøre problemerne værre....

--
....Klitgaard

Fra : Henrik Jepsen

Dato : 01-08-02 23:38

Klitgaard wrote:
> "Thomas Hjort" <dsl54291@vip.cybercityFJERN.dk> skrev i en meddelelse

> Hehe, det tror jeg kun vil gøre problemerne værre....

griner lidt med...

// Henrik