Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Re: Udprintning af digital fotos
Fra : Lars

Dato : 01-08-02 12:35

"Benny Holdgaard Jensen" blackben666@nospam_hotmail.com> wrote in message
Jeg var lige ude i morgensolen og tog nogle højopløslige billeder på min
> [...]
> opløsning. Noget tyder på at mit objektiv er begrænsningen.
>
> Nå, men jeg bestilte billederne med det samme på http://213.69.181.217, 9
> billeder i højopløselig og én i min normale 1024x768, på 10x15 cm papir -
de
> skulle være klar på torsdag.
>
> Når jeg får minutiøst gransket og efterforsket billederne, giver jeg
besked.

> For det er egentlig rigtig nok - det skal da prøves, når det ikke koster
> mere - og bedsteforældrene der endnu ikke har opdaget digitaliseringens
> glæder skal jo også nyde godt af ens fototalent

Hej Benny.
Har du fået dine billeder? Hvordan var resultatet?

Mvh, Lars

Fra : Benny Holdgaard Jens~

Dato : 01-08-02 13:00

"Lars" <IHate@Spam.com> wrote in message
> [...]
> besked.

> Hej Benny.
> Har du fået dine billeder? Hvordan var resultatet?

Ikke endnu, henter dem efter arbejdet - kommenterer først billederne i
aften.

Fra : Benny Holdgaard Jens~

Dato : 01-08-02 21:23

> Ikke endnu, henter dem efter arbejdet - kommenterer først billederne i
> aften.

....og det bliver tilsyneladende først i morgen - måske - hvis Merlin på
Fisketovet tillader det. Næ, de havde ikke fået nogle billeder med det
ordrenummer jeg angav - de brugte nogle helt andre tal, sagde han efter at
have gennemrodet tre skuffer samt en ny post i baglokalet, de lige havde
fået tilsendt.

"Kom i morgen" sagde han, "så har vi måske fået billederne" - med et
ansigtsudtryk der mest antød at det var mig der havde huske forkert.

Måske er det bedre at benytte det steder der sender via post i stedet for -
det drejer sig åbenbart om at afskære menneskelig indflydelse på så
komplicereded sager.

Fra : Kurt Larsen

Dato : 05-08-02 22:32

"Benny Holdgaard Jensen" <blackben666@nospam_hotmail.com> skrev i en
meddelelse news:3d4997a4$0$150$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
fået tilsendt.

> "Kom i morgen" sagde han, "så har vi måske fået billederne" <

Er det kun mig, der har været uopmærksom eller er der kommet en vurdering af
billederne (hvis de ellers er dukket op).
Jeg har i øvrigt netop hentet mine første digitale feriebilleder fremkaldt
på fotopapir gennem Merlin (de også var et par dage forsinket). I forhold
til tidligere feriebilleder har jeg ikke noget at udsætte på kvaliteten (er
amatøramatør, så måske tæller vurderingen ikke for en proffer!)...

mvh. Kurt

Fra : max

Dato : 06-08-02 00:42

> [...]
> til tidligere feriebilleder har jeg ikke noget at udsætte på kvaliteten (er
> amatøramatør, så måske tæller vurderingen ikke for en proffer!)...

Din vudering tæller, tak for indsatsen..!
Her er ingen proffer bare glade amatører max

Fra : Bjarke Christensen

Dato : 10-08-02 19:53

Hvilken opløsning havde du taget billederne i ??

Har benny fået sine ?? Vi venter spændt ....

Bjarke