Hjælp! Age of Empires???
Fra : Bro

Dato : 01-08-02 12:20

Hejsa.
Vi har med succes installeret Age of Empires på Windows XP, men
udvidelsespakken Conquerors expansion pack, kan vi ikke installere.

Gode forslag modtages med tak :)

Fra : Bro

Dato : 01-08-02 13:03

Ja, det viser sig nu at spillet godt nok kumme installeres, men ikke køre:(

Fra : K.B.S.

Dato : 02-08-02 02:00

Så vidt jeg husker, så er " the conquerors expansion "
en opdatering med nye kampanger og folkeslag. så når du starter "age of
empire 2" er der lidt mere, at vælge mellem.

--
M.V.H.
K.B.S.

Fra : Highlander

Dato : 03-08-02 00:15

"Bro" <clemmensen@mail1.stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, det viser sig nu at spillet godt nok kumme installeres, men ikke
> [...]
MS har en masse om det - tjek lige deres FAQ angående spil / Xp
eller tjek i news gruppen microsoft.public.games.ageofkings - hvis din
udbyder ikke har den
kan du hente den på denne server : msnews.microsoft.com - den er gratis.

Highlander
--
"NEJ", siger hun
"For det første er jeg ikke den slags pige. For det andet er græsset vådt.