The Raveonettes i Rolling Stone
Fra : Wertigo

Dato : 01-08-02 11:57

Jeg faldt lige over en artikel på Rolling Stones hjemmeside om det nye
danske band The Raveonettes, der som bekendt er Sune Wagners nyeste projekt.
De har åbenbart spillet en koncert i NY, og det var angiveligt gået
_temmeligt_ godt! Altid sjovt at se danskere gøre sig godt i udlandet - ikke
mindst når de vitterligt er talentfulde.

Her er linket:

<http://www.rollingstone.com/news/newsarticle.asp?nid=16377&cf=2044460>

MvH Mikkel

Fra : Doc

Dato : 01-08-02 16:20

"Wertigo" <MS_Knudsen@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]
ikke
> mindst når de vitterligt er talentfulde.

Wow,det lyder interessant.
Bandet bliver samlignet med Ramones og Velvet Underground
og Jesus & Mary Chain.
Bedre end de fleste garagebands i USA for tiden.
Det skal checkes ud :)

Fra : Morten Bock Sørensen

Dato : 03-08-02 21:19

> Her er linket:
>
> <http://www.rollingstone.com/news/newsarticle.asp?nid=16377&cf=2044460>

Imponerende anmeldelse...!

/Morten

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 04-08-02 00:24

Wertigo wrote:
> [...]
> angiveligt gået _temmeligt_ godt! Altid sjovt at se danskere gøre sig
> godt i udlandet - ikke mindst når de vitterligt er talentfulde.

Yay!!!

**marcherer op og ned ad Hasle Torv**

Alvorligt talt er det en fed plade, der fortjener opmærksomhed - uanset
hvad.

/Nikolaj