Sm Mentor
Fra : Søren Holmgren Jense~

Dato : 01-08-02 10:45

Hej igen - og tak til alle de der svarede på min sidste mail...

Vi er et par på 27 og på 30 år, og hun har for ganske nylig fundet ud af, at
hun er til BDSM i en eller anden grad. Hun er meget tilbageholdende, og har
svært ved at fastholde rollen som det m, hun gerne vil være. Jeg er helt
uerfaren og griber lidt ud i "blinde" *G*. Min kæreste og jeg har snakket om
det måske var muligt at finde en slags Sm Mentor, som kunne hjælpe os på
vej. Er der nogen der har nogle erfaringer med brug af en sådan? Findes det
i det hele taget i en eller anden form - eks. klinik, klub eller ligende?
Det er vigtigt at understrege, at det ikke skal være en person som skal have
sex med nogen af os. Det er vi slet ikke parat til. Det skal være en person
som kan guide og begge på både det praktiske plan og selve rollespillet. Vi
vil være glade for input fra andre der har prøvet noget ligende. F.eks. -
skal det være en mand eller en kvinde?, skal det væer en m eller S person?

mvh
Holmgren

Fra : Gudrun

Dato : 01-08-02 15:34

"Søren Holmgren Jensen" <holmgren@teliamail.dk> ulejligede sig med at
skrive:

> [...]
>i det hele taget i en eller anden form - eks. klinik, klub eller ligende?

Har du forsøgt dig med at kigge på nogen af de private hjemmesider der
ligger ude på Internettet? Måske hvis du skrev en mail til nogle af
dem, kunne de hjælpe dig...

> [...]
>skal det være en mand eller en kvinde?, skal det væer en m eller S person?

Jeg har oplevet, at der har været meget søde personer inde på
www.scor.dk, som gerne har vejledt nybegyndere - måske I kunne
overveje at oprette en profil derinde, hvor I gør opmærksom på, at I
leder efter en mentor?

Knus Gudrun, som husker lidt vejledning i knuder og den slags
"småting"...

Blandt mennesker er der langt flere kopier end originaler.
Citat: Pablo Picasso

Fra : Ejvind Kruse

Dato : 02-08-02 19:34

Gudrun <great_gudrun@hotmail.com> wrote:
> [...]
> "småting"...
>
> Blandt mennesker er der langt flere kopier end originaler.

Jeg er snart trat af oftopic citater her i grubben !

fut

--
Ejvind