Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Brugsvejledning til Nikon f4s
Fra : Fam. Andersen

Dato : 01-08-02 09:30

Jeg har nyligt anskaffet mig et brugt Nikon f4s, desværre mangler manualen.
For noget tid siden så jeg et link til en side hvor manualen skulle være,
jeg kan ikke huske om det er her eller i dk.marked foto. Beklageligvis kan
jeg ikke komme længere tilbage end d. 23/07 så jeg kan ikke finde linket
igen.
Er der nogen der kan hjælpe?
Findes der et sted hvor det er muligt at skaffe sig et gl. prospekt over
kameraet, enten på nettet eller i "naturlig" udgave.

Hilsen Niels

Fra : Morten

Dato : 01-08-02 09:57

> [...]
> jeg ikke komme længere tilbage end d. 23/07 så jeg kan ikke finde linket

Du kan søge i indlæg på www.google.com under punktet Grupper, hvor
du fx kan klikke på 'dk.' for at søge i alle grupper, der starter med dk.
Derfra kan du også indsnævre søgningen til bestemte grupper.

En søgning på dk. på 'Nikon f4s' gav følgende:
http://groups.google.com/groups?q=Nikon+f4s+group:dk.*&hl=da&lr=&ie=UTF-8&start=0&sa=N

Mvh.
Morten

Fra : Jonna & Per