tillidsfuld mis og bindegal vovse!
Fra : Pia J

Dato : 01-08-02 07:47

Så fik vi ENDELIG nøgler til vores helt eget nye hus (og glemte tommestok,
så vi kunne måle op til de sidste rekvisitter - men nok om det). Suleima
dukkede som sædvanlig op og måtte lige på konditur i haven med Max i
hælene - han havde dog et godt tag i sin fodbold, så han mente det vist
ikke alvorligt.

Hun blev så kaldt ned fra æbletræet, og jeg gik lidt med hende på armen og
nussede mens vovserne interesseret så til. Så satte jeg mig ned på hug
(Nina, jeg har åbenbart ikke lært bedre, selvom Fjolse prøvede ihærdigt) så
hvalpen Molly kunne kigge. Katten prøvede ikke at slippe væk, men trykkede
sig godt ned i min favn, og hvæsede fælt med vidåben mund.... mens Molly
glad gav hende en ORDENTLIG ansigtsvask. Jeg tror den hund mangler
situationsfornemmelse. Og katten viste ingen tegn til at hive sømposen frem
under min hånd (jeg tvang hende ikke til at sidde der).

Max kom så også hen og kiggede, men han skulle dælme ikke nyde noget, et
kort snus og så gik han igen.

Senere sad misse på brændestablen og kiggede afslappet på det hele, så mon
ikke vi bare skal have Max Meister omvendt, og så kommer det til at gå fint?

:Pia

Fra : Nina, Tender Tribes

Dato : 01-08-02 09:17

Ja, det kommer til at gå super godt. Det er dejlige dyr alle sammen, de skal
bare forstå at andre somme tider "taler" lidt anderledes
Tillykke med det nye hjem.
Nina
Tender Tribes

Fra : Mette Jensen

Dato : 01-08-02 11:20

> Så fik vi ENDELIG nøgler til vores helt eget nye hus

Bare det var mig......

> Senere sad misse på brændestablen og kiggede afslappet på det hele, så mon
> ikke vi bare skal have Max Meister omvendt, og så kommer det til at gå
fint?

Det skal helt sikkert nok komme til at gå godt! Held og lykke med det ny
sted!

Mange hilsner Mette
--
http://kashmir.yaboo.dk

Women and cats will do as they please-
men and dogs should relax and get used to the idea.